Buiten is het 11 graden, binnen zit

De weblog van Helmond

meer over deze weblog »
Op de weblog kun je over Helmond praten, huilen en lachen.
Alle berichten op onze voorpagina zijn actueel of gaan langer mee dan de waan van de dag. Vrijwel dagelijks plaatsen wij iets nieuws.
Onder elk bericht staan de reacties (inmiddels al 77.361 sinds de start van de weblog in mei 2005) van andere Helmonders. Alleen lezen wat anderen schreven kan, leuker is het natuurlijk als jij ook jouw on-topic (?) reactie geeft.

Niet iedereen houdt van ons. Mooi!

Nationaal Fietscongres Theater Speelhuis

foto door Pressvisuals.com

661reacties

Behoorlijk wat Helmondse Ziggo-klanten hebben al een aantal dagen last van een flinke internetstoring. “Er is inderdaad een grotere storing in Helmond die zeer lastig op te lossen blijkt. Ziggo werkt met man en macht aan een oplossing. Sorry voor alle overlast.” Dat liet de provider vanochtend weten. Zij vragen aan een ieder om geduld te hebben.
Bij een aantal Helmonders is de storing inmiddels weer opgelost. “Ja hoor, hij doet het weer. Anders kon ik jullie niet antwoorden hè.” Dat meldde 1 van hun oudere klanten (nog uit de Chello-tijd) die sinds gisteravond weer op het net kan. Om na wat tussenzinnen te vervolgen met  “maar het is de laatste paar maanden wel heel erg vaak raak (lees mis) bij Ziggo.” Een andere ontevreden klant (uit Dierdonk) die vandaag ook weer gebruik kan maken van de ingekochte Ziggo-diensten, antwoordde ons “Nope, vandaag een keer niet.”
Zelf konden we niet achterhalen in welke wijken of buurten de problemen nu nog wel voortduren. Op onze vraag waar in Helmond de problemen nu nog spelen, bleef Ziggo het antwoord tot op dit moment schuldig.

In de reacties hieronder staan updates.

661 reacties:

5701 zwart beeld en regelmatig geen internet

Beantwoorden

5703 AP veel uitval internet

Beantwoorden

5706LA

Beantwoorden
Mylène ter Brake

Alleen maar problemen modem en horizon hebben maar een houdbaarheid datum van 9 maanden.na die tijd worden er programma’s opgenomen die niet zijn ingesteld, de programma’s die zijn ingesteld worden niet opgenomen en wat er word opgenomen staat er maar voor een stukje op. Modem om de dag opnieuw opstarten om internet te hebben. Als je ze belt dat je weer eens geen wifi hebt zeggen ze dat je je wachtwoord opnieuw moet ingeven omdat je ipad of iphone dit niet heeft onthouden. Wel raar dat 6 apparaten op hetzelfde moment hun wachtwoord vergeten. Maar even de stekker van het modem eruit en dan opnieuw erin dan hebben schijnbaar alle apparaten hun wachtwoord weer gevonden.5704

Beantwoorden

5707PW heeft lang instabiel tot geen internet gehad. (Met als gevolg veel problemen met wifi en tv) Ziggo-storingschecker gaf om de dag een storing aan!! Tot een week terug. Volgens iemand van Ziggo die aan de deur kwam is er een kabeltje aangepast in n kastje in wijk Zwanenbeemd. En sindsdien geen last meer. Maar ben er nog niet helemaal zeker op. Ik heb er echt heel veel op gescholden en door geklaagd bij Ziggo. Succes met dit initiatief!

Beantwoorden
Noortje Rooijakkers

5709BN Reeds vorig jaar overgestapt naar Telfort. Jarenlange ergernis zijn gestopt. Ook nog eens 23 euro goedkoper.

Beantwoorden

5706 hg

Beantwoorden
Juliette Aerts-Wijnen

@Kathy Langenberg op woensdag 19 juli 2017 om 16:42:

Breedband helmond? We hebben in brouwhuis geen glasvezel. Tenminste niet allemaal. Ons brabant net zegt dat ze op mijn adres geen glasvezel kunnen leveren omdat het er niet ligt.bbh zegt wel te kunnen leveren. Raar in mijn straat zijn er delaatste 20 jaar geen werkzaamheden aan de weg geweest.dus geen glasvezel en dat heb je toch wel nodig voor hd-tv

Beantwoorden

Brouwhuis 5704 Wi-Fi is k#t

Beantwoorden

Vooral de wifi 5707

Beantwoorden
Tiffany Vlemmings

Klopt 5707 en ziggo heeft er nog wel 2 bij ons in huis geïnstalleerd

Beantwoorden

5702 Haverveld. Helmond-Noord. Bijna dagelijks 😈😈😈

Beantwoorden
Hanny van den Broek

5709 Rijpel nog steeds haperend internet …… op de site van Ziggo zelf wordt aangegeven dat er een storing is waardoor diensten mogelijk niet werken ….. en op allestoringen.nl eveneens weer een piek in het aantal storingsmeldingen ……
tv-signaal hapert soms ook nog en op de extra mediabox sinds de netwerk/wijk-werkzaamheden die Ziggo enkele weken geleden heeft uitgevoerd, nog steeds zenders die het niet meer doen …. partner hangt hierover inmiddels al een halfuur aan de telefoon (die doet het nog steeds, zonder haperen….) met een medewerker van Ziggo en wordt het hele huis doorgestuurd om de kabels te checken……

Beantwoorden

ik heb er in korte tijd 2 x uitgelegen ,,maar anders werkt het goed moet ik zeggen Helmond Noord 5702

Beantwoorden

Sinds 2 weken een losse modem voor internet i.p.v alles via de Horizon-box. Eerst moest ik die Horizon-box vrijwel dagelijks resetten zodat internet ’t weer deed. Nu geen problemen meer gehad. Dit is in de Zwanenbeemd.

Beantwoorden

5708 stiphout is regelmatig te doen

Beantwoorden
Mari van Wanrooij

5708 dh. We betalen genoeg maar kunnen eigenlijk (nog) niet naar een andere aanbieder. Er zou meer goede concurrenten beschikbaar moeten zijn

Beantwoorden

Ben overgestapt naar KPN heb het helemaal gehad met Ziggo 5709az

Beantwoorden

5709 al een tijdje last van, heb al persoonlijk bericht gestuurd maar krijg geen antwoord !

Beantwoorden

Helmond west

Beantwoorden
Lilianne van den Boom

brouwhuis 5704ap

Beantwoorden
Hendrine Verbakel

5706, sinds de overgang naar ziggo. Soms redelijk maar meestal waardeloos.

Beantwoorden

5702 vogelwijk capaciteit probleem. Slecht internet tussen 19.00 en 23.00 en weekend, veel packetloss tussen genoemde tijden.

Beantwoorden

Stiphout…een groot drama 😡storing of geen storing maakt geen zak uit

Beantwoorden

en ja hoor de monteur is maandag bij mij langs geweest.
deze heeft een aantal metingen laten doen en daar kwam uit dat het signaal idd niet goed was. het lag dus idd niet aan mijn binnen bekabeling, de monteur heeft wel zoals de vorige monteur ook al gedaan heeft het abonnee overnamen punt (aop) vervangen. ik zij al dat is allemaal leuk en aardig maar zoals het al is gebleken daar ligt het ook niet aan, het ligt achter mijn aansluiting (bij Ziggo dus).
na dat de monteur het aoptje had vervangen, vertelde hij dood leuk dat ik nog maar even moest afwachten of het probleem nu wel was verholpen. HEEEEEE je hebt toch net een meeting gedaan en daar blijkt toch uit dat ergens in jullie systeem het probleem ligt!!!. vandaag nadat mijn internet het WEER NIET deed weer Ziggo gebeld en het verhaal nogmaals uitgelegd en ja hoor deze snapte het wel er moest een monteur van hun naar HUN systeem gaan kijken.
maar de monteur moest dan nog wel bij mij binnen zijn om het signaal te controleren en daarvoor moest ik dus wel thuis zijn. nou dan maar weer een vrijdag opofferen als het dan maar wel verholpen is. Nou vrijdag 28 Juli is de eerste datum dat er een monteur kan. ik zei al tegen die meneer van Ziggo of ik nu een paar weken langer met een slecht signaal moet dat maakt op 1 jaar toch niet meer uit. als het dan maar verholpen is anders ga ik toch andere stappen ondernemen. blijkbaar maakte dat wel wat indruk hij kwam spontaan met een E-mail waar ik mijn klacht kon neer leggen en dat ik dan persoonlijk zo worden opgebeld na de 28e als de monteur klaar is met zijn werk. (nou eerst zien dan geloven).
Wordt vervolgd.

Beantwoorden

5741 wifi vooral en telefoon

Beantwoorden

Mierlo hout 5706 xs. Geen tot slechte wifi en tv storingen

Beantwoorden

5706 SW

Beantwoorden

5701 vorige week drama

Beantwoorden
Willem van Lierop

5708 Brandevoort

Beantwoorden
Martine Santegoeds

5701 KH

Beantwoorden
Edith van der Sande

5706 MB

Beantwoorden

Pronto 5703 nog steeds even kleine uitval van internet, blijft irritant!

Beantwoorden

@Patricia Kremers op woensdag 19 juli 2017 om 16:50:

Lastig

Beantwoorden

@Martine Santegoeds op woensdag 19 juli 2017 om 20:36:

Ziggo is echt klote, ik ben op KPN overgestapt, bevalt prima

Beantwoorden

5706AV mierlo-hout

Beantwoorden

5708 Stiphout, voor mijn gevoel voornamelijk sinds de overgang naar ziggo en meestal op de tijden dat de meeste mensen thuis zijn. Dus s avond en in het weekend

Beantwoorden

Noord 5702

Beantwoorden

Rijpel 5709

Beantwoorden
Bianca vd Eijnden

Zo blij dat ik geen ziggo heb 😂

Beantwoorden

Zojuist weer 1 uur zonder ziggo internet. 5609lj

Beantwoorden
Steffie Meulendijks

Stiphout

Beantwoorden

5735jh telefoon en internet

Beantwoorden
Wendy Duijmelinck

Hier ook 5709 Rijpelberg storing bij Ziggo.

Beantwoorden

Mierlo hout ook vask

Beantwoorden

Ja in de binnenstad al weken heel slecht
Laatste dagen zelfs geen WiFi

Beantwoorden

5708 Eén doffe ellende hier. Het is maar goed dat ik een grote mobiele databundel heb… Ziggo is een aanbieder van televisie, die er een beetje internet bij doet. Het wordt tijd voor een fatsoenlijke aanbieder hier in Stiphout!

Beantwoorden

5704 ge telefoon en internet, vooral wifi

Beantwoorden

5701 jx storing tv plus replay tv internet en wifi

Beantwoorden
Anthony van de Zanden

5703 GS; nog steeds barre ellende. Telefoon en internet doet het nog steeds de helft van de tijd niet.. we betalen voor iets wat we al maanden niet krijgen, beetje klaar mee. Kom al die mensen een tegemoet..

Beantwoorden

5702 CW regelmatig, gisteren, vanochtend nog, vaste telefoon ook, maar ‘ik vertrek’ (nog een week uitzitten)

Beantwoorden
Reggie Voigtländer

binnenstad wekelijks met ze aan telefoon😈😈😈

Beantwoorden

@Suzana Sel op woensdag 19 juli 2017 om 23:38:

Ik dacht altijd dat KPN erg was, maar die klachten wat wij daar op hebben gelost zijn niks vergeleken met Ziggo. Ziggo is gewoon KUT, hier ook altijd problemen geen internet, slecht beeld noem maar op. Ik ben overgestapt naar KPN wat een verademing Suzana

Beantwoorden

Breedband Helmond wil gaan uitbreiden. Als je interesse hebt in internet en TV via glasvezel kun je dit kenbaar maken via de site. Ze gaan dan kijken of het rendabel is om de wijken in Helmond glasvezel aan te leggen.
http://www.breedbandhelmond.nl/index.php/nieuws-2016/nieuwsoverzicht/nieuwe-wijken

Beantwoorden

5707xnn word er niet goed van
Slechte WiFi verbinding in huis nu mooi. Rekening betalen op dat ik op mijn tel zit zonder WiFi 😰😰😱😱

Beantwoorden

@Lilianne van den Boom op woensdag 19 juli 2017 om 18:53:
Bij jullie dus ook al!

@Noud op donderdag 20 juli 2017 om 00:21:
Dat Helmond Breedbeeld heeft nog geen 1000 klanten, dat is mij te klein want die hebben niks bij te zetten als het goed fout gaat en dan is het van de drup in de regen.

Beantwoorden

5702 xb nog steeds problemen.

Beantwoorden

5704kl slechte WiFi

Beantwoorden
Marja Den Engelsman

@De weblog van Helmond op woensdag 19 juli 2017 om 11:25:

5702 BR, tijdje gaat het goed en dan weer tijden met problemen met telefonie en internet, ondanks extra modem.

Beantwoorden

5702bl internet valt weg en slecht beeld op tv

Beantwoorden

5706vd slecht

Beantwoorden

Maar weer aanmelden bij RADAR en KASSA. Daar zijn ze niet blij mee.
Maar ik zou zeggen gemeente, laat een BBH door heel Helmond de glasvezel doen. No problomos

Beantwoorden

5704 kg wifi werkt heel slecht

Beantwoorden

5703 jd

Beantwoorden

Stiphout (5708)

Kwalitatief
Uiterst
Teleurstellend!

Lees eerste letters hierboven van boven naar beneden! Dagelijks shit met internet, heb ik vaker en langer niét dan dat ik het wel heb, met grote regelmaat haperend/hangend beeld op tv, het enige wat (nog???) enigzins fatsoenlijk werkt is de telefoon…

Beantwoorden

5702KE constant WiFi problemen

Beantwoorden

5703hh elke dag wel een keer. paar keer de modem resetten en na een tijdje werkt het dan weer wel

Beantwoorden

5701ah

Beantwoorden
Annemie Verschuren

5709 na rijpelberg

Beantwoorden

5707

al weken bijna dagelijks kortere of langere tijd traag of geen internet en telefoon

Beantwoorden

5707 AR. Wifi valt regelmatig uit en zeer trage internetverbinding.

Beantwoorden

5701HP veel last van internet storing moet elke dag de horizonbox 1 tot meerdere keren opnieuw opstarten

Beantwoorden
Gerrie van der sanden

Zeer traag internet! Zeer zwak! 🙁

5703

Beantwoorden

@Gaby Gunther op woensdag 19 juli 2017 om 23:46:

ja ooo onze KPN tijd was leuk😃😃 nooit probleem met ziggo wij zijn paar straten verder verhuisd(alsen maar problemen…tv, tel, int) en ik gooi die ziggo box binnenkort de straat op!!!

Beantwoorden

Rijpelberg constant internet

Beantwoorden

5705 internet valt zomaar weg, ondemand kan niks terug kijken alleen tv van dat moment.

Beantwoorden

Rijpelberg Regelmatig.

Beantwoorden
Margaret van der Leest

5708 stiphout, al tijden probemen, hoor ook mijn buren hierover, dus niet bij mij alleen. Wifi valt vaag weg.

Beantwoorden

Ja verschrikkelijk. Alles elke keer weg 5709 HH

Beantwoorden

5709 LL helaas valt daar het internet ook regelmatig weg meerdere malen per dag en de telefoon

Beantwoorden
Kim Breuer Dijkers

5707.. hou op hou op met je ziggo.. nog even abbo uitzitten en heeeel rap overstappen!! met hun wifi versterker , vaste kabel en weetikwat voor kut smoezen telkens.. 3 kwart Helmond heeft problemen met Ziggo en alsnog elke keer het zelfde k*t riedeltje.. Gewoon lekker overstappen iedereen !!!

Beantwoorden

@Kim Breuer Dijkers op donderdag 20 juli 2017 om 16:15:

BBH nooit problemen Kim Breuer Dijkers 😉

Beantwoorden

de wijk brouwhuis iedere dag is er wel een storing en elke keer opnieuw opstarten en instellen al 3 keer een monteur gehad niks kunnen vinden het licht duidelijk bij ziggo ze moeten de kasten aan de straat een keer nakijken die oude rommel

Beantwoorden

Heel Ziggo is een drama!!!!
Als je een klacht hebt wordt je niet serieus genomen en als je dan uit eindelijk opzegt wordt je na een maand opeens gebeld of ze nog iets voor je kunnen betekenen……..
Deuh denk eens na…

Beantwoorden

@Arjen la Fleur op donderdag 20 juli 2017 om 17:17:

Arjen la Fleur die hebben helaas geen onbeperkt bellen maar ja dat lukt nu ook niet 😜

Beantwoorden
Kim Breuer Dijkers

5702dp laatste paar weken valt internet en tv weg. Box opieuw opstarten en lang wachten voor tv het weer doet.

Beantwoorden

5702pt vaak problemen

Beantwoorden

5701 HP
Met regelmaat geen internet. Horizon reageert ontzettend traag

Beantwoorden

5702pp geregeld problemen met internet en telefoon ligt altijd aan onze kabels zeggen ze Ziggo moet zun eigen ophangen aan hun kabels

Beantwoorden

5706ll Akkers Mierlo Hout Storing na storing.
Waar blijft het glasvezel net? dan kunnen we weg bij Frotzo.

Beantwoorden

5708 Stiphout, regelmatig geen internet en telefoon. Televisie werkt wel goed, op SBS6 na, erg streperig beeld.

Beantwoorden

5703gw internet valt weg, regelmatig modem resetten, wifi waardeloos…tot 2 mtr goed, verder weg…hopeloos

Beantwoorden
Theo van Bokhoven

5704 in brouwhuis
Constant ellende met wifi

Beantwoorden

5702sj wifi valt regelmatig weg en internet is super traag. Kan niet fatsoenlijk netflix kijken. Allemaal pixsels

Beantwoorden

Dan weer geen telefoon of Wi-Fi beeld op de tv slaat vast en werkt het kastje niet meer maar weer alles resetten pfffff tig x in de week word er niet goed van 😡
Woon in Helmond Noord 5702ca

Beantwoorden

Veel problemen 5703

Beantwoorden
Gerrie van de Beek

Stiphout 5708 gewoon bar slecht niet normaal zoveel storingen om de paar dagen geen internet of telefoon

Beantwoorden
Antonet Raaijmakers

gelukkig opgezegd!

Beantwoorden

5706 xk

Beantwoorden

5709 lc nog steeds een drama

Beantwoorden
Ghislaine Adamidis

5706mb Mierlo-Hout

Beantwoorden

Tv valt weg zelfde met internet zowel op de kabel en wifi ..wifi bereik is echt slecht ik woon in een appartement en heb van alles geprobeert zoals jullie voorstellen op de site maar helaas heeft dit niks geholpen .. begin het beu te worden iedere keer wel wat

Beantwoorden

@Vetwousje op dinsdag 25 juli 2017 om 10:10:

Het wifi-bereik is iets waarop Ziggo niet heel veel invloed heeft; dat staat op zich los van de bij vlagen brakke internet-verbinding die ze leveren.

Je zal vooral last hebben van concurrerende wifi-netwerken, zeker als je in een appartement woont. Ik zou je adviseren om het draadloze gedeelte van je Ziggo-modem uit te schakelen en om een losse router te kopen. Die zijn doorgaans krachtiger dan wat je van Ziggo krijgt. Als je daarnaast ook nog zou overschakelen naar de 5Ghz-band i.p.v. de drukke 2,4Ghz-band zal alles stukken beter zijn, verwacht ik.

Beantwoorden

@Dan op dinsdag 25 juli 2017 om 12:38:

Fijne tip!! Ik woon in het centrum en zie heel veel wifi-netwerken. Soms zelfs die van de Elzaspassage. Ik heb er allemaal niet zo’n verstand van dus in het weekend even naar de BCC en hopen dat die me niet te duur verder helpen.

Beantwoorden

#ziggo en weer werkt Internet niet. Nu toch serieus nadenken over overstappen naar andere provider. Dit is echt te gek. Ze verwachten wel dat ik betaal maar leveren niet wat ze beloven. Het is echt een ramp.

Beantwoorden

@Dan op dinsdag 25 juli 2017 om 12:38:

Alleen jammer dat het bereik van 5Ghz klein is en niet geschikt is om door muren te gaan.
5Ghz zenden en gebruiken in dezelfde kamer werkt wel super.

Beantwoorden

@Twanneman op woensdag 26 juli 2017 om 11:41:

Klopt dat het bereik van 5Ghz kleiner is maar ik heb er in mijn woning geen last van. Prima bereik. De router op een centraal punt van het huis plaatsen heeft ook een gunstig effect. Maar de meerwaarde om niet op de overvolle 2,4Ghz band te zitten, maakt het de moeite waard.

Nieuwste ontwikkeling zijn mesh-netwerken waarmee je het wifi-signaal nog beter over je woning kan verspreiden. Is nog wel prijzig.

Beantwoorden

@Marielle Janssen op donderdag 20 juli 2017 om 08:00:

SKUTL?

Beantwoorden

Dankzij Ziggo 13 gig mobiel internet met Vodafone abbo. Dat krijg ik bij geen enkele andere provider.
Verder ook weinig last van storingen. 5704

Beantwoorden

5708EX
Zeer vaak storingen! Internet en Wifi traag of helemaal niet, replay TV werkt niet, vastlopende systemen etc. etc.
En erger nog…. geen snel internet aanbieder als alternatief beschikbaar!! Monopoly voor Ziggo hier en daar moet echt iets aan gebeuren.
Veel te oude en kwetsbare Coax-kabelsystemen (nog van het oude “Eigen” Combivisie) die nu tot op de draad worden uitgemolken door Ziggo.
Wij willen glasvezel!!!!!!

Beantwoorden

Update 2:
Ziggo: druk bezig de grotendeels opgeloste storing definitief te verhelpen
Op donderdag 13 juli (zie onze eerste update) liet Hans den Heijer (de Senior Media Relations Officer van Ziggo) ons weten dat de grote internetstoring in Helmond de avond/nacht ervoor verholpen was.
Op woensdag 19 juli meldde een Ziggo woordvoerder het Eindhovens Dagblad: “Vanaf vandaag zou alles moeten zijn opgelost.”
Vanavond reageerde Ziggo als volgt op een tweet die we vanochtend plaatste:


Nog geen Eind goed al goed.

Beantwoorden

Eind goed al goed, hij doet het meer niet dan wel … Dit is nu weken zo … 🙁

Beantwoorden

Ja hier ook al pfff wordt er niet goed van😖

Beantwoorden

Idd ben ook helemaal geen tevreden klant meer..

Beantwoorden
Vanessa van Liempt

Eind slecht , altijd slecht . Wat een schijt bedrijf. En je wordt zooo niet serieus genomen. Het lukt ze zelf al niet om binnen 10 min terug te bellen als dat met je is afgesproken. Weten geen van alle wat voor abonnement je hebt! Trieste bedoeling ! Helaas hier alleen maar ziggo😫. Ik zou er zo graag de deur uitrijden .

Beantwoorden

Nou hier is ie weer,
Na dat ik woensdag 19 juli voor de zoveelste keer Ziggo had gebeld dat mijn signaal niet goed was. kreeg ik ineens een telefoontje van Ziggo en JA WEL ze gaven eindelijk toe dat het probleem bij hun lag. nu blijkt dat er een probleem is met een wijcentra hier in de rijpel en dat er ongeveer 300 klanten meer dit probleem hebben daardoor. och zei ik ik gaf al 3 monteurs geleden aan dat het niet bij mij lag maar bij Ziggo. nou ze gingen het meteen oplossen.(ja, ja, dat zal wel). ik zou nog teruggebeld worden of het probleem was opgelost. nou gister maar weer ff Ziggo gebeld (want ik had nog niets gehoord) en ja het is bij mij nu (voor hoelang dat weet ik niet) op gelost. ik zei en hoe zit dat met die vergoeding.
nou meneer we kunnen u een half jaar het abonnement voor de helft van de prijs geven, MAAR dan moet u wel een nieuw contract aan gaan voor 1 jaar.
ik zei dat dacht ik dus niet als er weer problemen zijn dan ben ik voor 1 jaar gebonden aan jullie. ja meer kan ik nu niet doen voor u. nou dan geef me maar de persoon waar ik afgelopen week mee heb gesproken, die gaf toch aan dat er andere mogelijkheden waren. het vrouwtje aan de andere kant zuchtte diep en kwam toen aan zetten met dan kan ik u het abonnement voor 2 maanden vergoeden. ik zei nou vooruit dan maar, maar kan ik daar een bevestiging van krijgen via mail of post? waarop ze doodleuk zij dat doen we niet. nou mevrouw dan denk ik dat we een andere weg moeten gaan volgen. (weer een hele diepe zucht) nou omdat u dat zo graag wil dan stuur ik u wel een bevestigings mailtje.

Dus ja als je bij Ziggo niet brultaal bent of goed boos wordt, dan sturen ze je met een kluitje in het riet.

Nu (voor zolang het duurt) werkt alles weer naar behoren en is er aan mijn verhaal na ruim 1 jaar een (voorlopig) einde gekomen.

voor de mensen die nog steeds problemen hebben, raad ik aan om alles goed bij te houden en te noteren want ze durven rustig te zeggen dat je nog niet hebt gebeld omdat het niet in hun systeem staat.
veel succes.

Beantwoorden

Alweer de zoveelste storing . stapelt zich lekker op.zo

Beantwoorden

Het zou Ziggo sieren om alle Helmondse klanten te compenseren en niet alleen de klanten die boos opgebeld hebben.

Beantwoorden

Zo lang ze de dienst niet optimaal kunnen leveren dan het abonnement ook maar eens halveren

Beantwoorden
Jacco van nimwegen

mee eens petra leek

Beantwoorden
Marlies van den Reek

ik heb veel storingen, tv en internet

Beantwoorden
Marlies van den Reek

Ahum…. **Senior Media Relations Officer van Ziggo**

Bedrijven die mensen met deze titel in dienst hebben moet je vooral links laten liggen.

Man man wat een onzin.

Zorg eerst maar eens dat de diensten werken en die je ook nog eens veel te duur aanbied Ziggo, en ga dan pas onzin functie namen verzinnen!!

Beantwoorden

Kan nog geen film streamen met die snelheid. Baba. Slecht geworden in die jaren. Toch eens kijken naar een andere provider

Beantwoorden

Ja bah! Ik ben door mn mb’s heen omdat Ik niet door had dat WIFI het (alweer!) niet deed 😞

Beantwoorden

Klant is koning *kuch..*

Beantwoorden
Ryan van der Horst

Nou het is dus nog niet opgelost.
gisteravond was mijn TV beeld erg gestoord en nu doet de replay-TV het niet.

ik maar weer gebeld en ja ze zouden mijn mediabox een reboot geven.
fijn dacht ik daar mee is het probleem nu misschien wel weer even verholpen maar de oorzaak niet.

gaf aan dat het daar bij Ziggo een beetje veel 1 richting verkeer is.
als ik een klacht wil indienen dan kan ik dat via de website doen.
het probleem is dat als er andere stappen moeten worden genomen dan heb ik geen bewijs dat ik ook die klacht en op die datum heb ingediend, dus jullie kunnen dan makkelijk zeggen dat je die niet hebt ontvangen.
ja meneer maar op een andere manier kan het niet.
dat zullen we dan wel eens zien, ik gaat nu een ander weg bewandelen en dan komt er vast en zeker actie van jullie kant. een prettige avond nog.

wordt vervolgd……

Beantwoorden

Na 20 x de verbinding hersteld te hebben is het gedaan met het geduld.
Ziggo loopt over van de actie (werven) maar schijnen geen fatsoenlijk netwerk te kunnen leveren noch beheersen.
Laat iedereen in actie komen en WAAR voor het betaalde geld te mogen ontvangen.

Beantwoorden

@Rob van der Stelt op donderdag 3 augustus 2017 om 16:02:

Wat voor actie had u in gedachte?

Beantwoorden

Ruim 6 weken geleden meldden we dat er behoorlijk wat Helmondse Ziggo-klanten last van internetproblemen hebben bij Ziggo. Inmiddels zijn we een aantal excuses en toezeggingen van Ziggo én bijna 500 reacties op de weblog verder en zijn we benieuwd of Ziggo woord heeft gehouden.
Als je er even je wijk bijzet, krijgt een ieder een beter idee.

Beantwoorden

5701…dagelijks last van het uitvallen van de WiFi.
Tv doet het weer 👍

Beantwoorden

Ja ik, blijft een ellende ondanks de monteur die langs is geweest. 🙁
Ik woon in het centrum van Helmond

Beantwoorden

Wij hebben nooit problemen gehad met internet, maar de laatste dagen is het zeer traag.

Beantwoorden

Bij ons ook erg traag

Beantwoorden

@De weblog van Helmond op woensdag 16 augustus 2017 om 10:10:

Ben ook wel benieuwd ja, maar Ziggo is niet de enige die zijn zaakjes niet op orde heeft, Netflix en Videoland kunnen er ook wat van…

Beantwoorden

WiFi Valt nu nog steeds uit 5708ck

Beantwoorden

Hier is t kut gewoon

Beantwoorden

Bij ons is alles goed geregeld van Ziggo 👍wij hebben een nieuwe modem gekregen ,en nu hebben we er veel minder last van🤔er is wel een wat bv dat de wifi het niet goed doet ,maar ik denk dat dat overal wel is , ze hebben me altijd netjes te woord gestaan😊😊😎

Beantwoorden

vandaag overstap naar KPN gelukkig!

Beantwoorden

5704 dagelijks last van uitval van mijn internet wordt er niet goed van

Beantwoorden

5703 monteur langs geweest en alles werkt weer super goed 👍

Beantwoorden

5701 WiFi en internet regelmatig traag en valt soms uit tv werkt wel goed

Beantwoorden

5706 dagelijks last van internet/wifi problemen

Beantwoorden
Miriam van der Putten

5706 internet en WiFi problemen

Beantwoorden

Ik heb een nieuw modem gekregen … so far so good…binnenstad 5701

Beantwoorden

Wij zijn gelukkig overgestapt naar een ander. Werd helemaal gek van ziggo zo slecht

Beantwoorden

5702 Tv die blijft hangen, het ene moment wel telefoon en wifi het andere moment weer niet. Oftewel een grote klotezooi die ziggo! Die excuses zijn we zat

Beantwoorden

5702 al maanden ellende met de WiFi

Beantwoorden

5706 nog steeds erg slechte internet

Beantwoorden
Marjan van der Linden

5707 ellende, draadloos en bekabeld!

Beantwoorden

Wordt er echt niet beter op, diverse mensen hebben vergoeding gehad, nou ikke niet hoor pfff

Beantwoorden

5702, last van traag internet en programmeren gaat niet

Beantwoorden
Marieke van den Berg

5708 Nieuw modem, werkt prima.

Beantwoorden

5709 monteur weer 2 uur bezig geweest weer nieuwe modem geplaatst en alles opnieuw geïnstalleerd het lijkt erop dat het opgelost is…altihd netjes te woord gestaan en ook altijd een monteur langs geweest…nu afwachten

Beantwoorden
Jacquelien Tielemans

5707 aleen maar alende met wifi Ziggo is veel te duur voor wat je krijgt!

Beantwoorden

Dierdonk. Internet en wifi valt nog steeds weg. Tv hapert en alles super traag

Beantwoorden

5702 slecht internet en wifi

Beantwoorden

5707vp geen last meer van.

Beantwoorden
Patricia van den Bergh

5706 zeer trage internet

Beantwoorden

Nog steeds veel problemen zowel internet als tv….wijk 5706

Beantwoorden

5707 nog steeds ellende bijna iedere dag

Beantwoorden

5701ev wifi valt steeds weg en haperend internet tv kastje slaat vast als ik bv tv gids of radio kanaal aanzet

Beantwoorden
Dennis van den Broek

5703 sommige tv zenders waaronder omroep Brabant tv Helmond zijn niet meer te ontvangen. nieuwe kabels gekregen maar dat is niet het probleem.

Beantwoorden

5701 top…geen problemen

Beantwoorden

5709 Sinds vrijdag 12-8-17 zowel 2.4 of 5 ghz aparte wifi kanalen van ziggo, het lijkt stabieler, wacht in overleg met Ziggo de vakantie periode even af en wat het erna nog brengt, zo half september uiteindelijke conclusie.Sindsdien lijkt het na 1,7 jaar eindelijk weer ergens op

Beantwoorden

5701 constant signaalverlies. Ziggo gebeld, konden niks voor ons doen dan alleen een dure monteur sturen. Nee bedankt!

Beantwoorden
Kayleigh Bruijnseels

5706 zeer wisselend

Beantwoorden

5703 internet en wifi valt steeds weg.

Beantwoorden

5703 alleen maar storing gehad ik ben weg vanaf 26 augustus bij ziggo 😇

Beantwoorden

Ik ben nog steeds bezig met hun.. er is zelfs een keer vanuit hun kant de hoorn erop gegooid. Hij wilde de confrontatie niet aan gaan.. slap, heel triest ook!
Nu zou ik al afgelopen vrijdag terug gebeld worden en wederom is dit niet gebeurd..
Ja, en dan hebben ze gezegd dat ze deze kans nog met beide handen aan wilde pakken. Tja, ik zie t! Vanmiddag maar weer bellen… omgeving Helmond centrum.

Beantwoorden

5708 het is nog steeds hopeloos (veel telefoontjes en officiele klachten verder, monteur kon t ook niet oplossen) duur abonnement en dan je boven nog niet eens netflix kijken op je box pff

Beantwoorden

5709
Nou bij mij is het nog steeds niet goed, de tv blijft soms hangen en als die het goed doet dan gaat het internet weer niet zo als het zou horen er zijn bij mij al 3 monteurs geweest om te kijken of het aan de bekabeling van mij zou liggen maar dat was dus niet het geval. en wat doet Ziggo dan………HELEMAAL NIETS.
na dat ik weer een paar keer had gebeld voor een storing, was er iemand zo slim om maar een netwerkmonteur aan te sturen. nou die komt vandaag en weer een vrije dag moeten opofferen. ik ben benieuwd of deze het wel kan oplossen, ik ben bang dat het na een paar weken weer de zelfde puinzooi is maar ik wacht wel weer af.

Beantwoorden

5702 de gekochte internet snelheid nauwlijks haalbaar. maar ……… het werkt.

Beantwoorden

5704 DRAMA echt…

Beantwoorden

5708 niet veel verbetering, zeer slechte wifi

Beantwoorden

5703
1 groot drama!!!!

Beantwoorden

5703 ok een ellende

Beantwoorden

5706 modem vervangen problemen lijken minder nu

Beantwoorden

@Maria Nouwen op woensdag 16 augustus 2017 om 11:05:

KPN ? Oh jee niet veel beter als Ziggo !

Beantwoorden

Hier ook nog steeds verspringen van internet van 5 naar 2,4 en terug en geregeld uitval. Heb nu geen eens wifi in Brouwhuis

Beantwoorden

5709 WiFi heel slecht ! En ze zouden vergoedingen geven ! Ik ben benieuwd !!!

Beantwoorden

5704LS is al weken ellende met de snelheid van het internet. Alles al meerdere malen gereset zonder resultaat. Alle pc’s zijn bedraad aangesloten in huis. Doe je een speedtest dan geeft deze netjes aan dat ik de 200mb download heb. In de praktijk absoluut niet waar! Youtube filmpjes laden niet of stoppen om de paar seconden zodat hij moet bufferen. Webpagina’s open niet of heel traag. Al met al één grote ellende.
Ik denk dat massaal overstappen naar een andere provider het probleem misschien oplost. We worden gewoon voor de gek gehouden door ziggo met zijn fake snelheden. Ben er onderhand wel klaar mee!

Beantwoorden

5702 super traag of geen internet. Echt slecht. Maar wel de prijs omhoog gegooid !!!

Beantwoorden

Ziggo was ooit UPC uw problemen club … is het nog steeds alleen de naam is nu ziggo

Beantwoorden

5706 – traaaaaag internet

Beantwoorden

5703 nergens problemen mee snel internet en goede tv ontvangst vandaag contact opnemen met ziggo om over de vergoeding te praten

Beantwoorden

Na mei en juni en juli gaat het nu iets beter 5703 we zouden daarvoor een vergoeding krijgen ,maar ik geloof daar niet in .!!!!!

Beantwoorden

Gisteren teruggekomen van vakantie, maar helaas de problemen die we daarvoor hadden zijn nog steeds aanwezig. Bijna geen WiFi ontvangst.

Beantwoorden

5702 ce slecht

Beantwoorden
Silvia van der Linden

5702km perfect internet …. aleen afgelopen week een media box laten vervangen…… die defect was ………. dag erop was die binnen en werkt weer perfect ……….. ik vind de klantenservice bij mij goed

Beantwoorden

Aardig wat storingen hier maar altijd netjes re woord gestaan en ze zoeken altijd mee naar een oplossing. Balen ja… Maar er zijn ergere dingen.

Beantwoorden

de internetsnelheid word berekend op bekabeld internet en niet op wiffi ………. ook staat er in de voorwaarden dat er geen garantie op wiffi word gegeven ……. omdat dat diverse oorzaken kan hebben waarom het niet voldoende werkt

Beantwoorden

5701wp heel slechte wiffi valt weg. Ook met de smart tv

Beantwoorden

5701 helmond cemtrum. Nog steeds last van wegvallende wifi.

Beantwoorden

5706 nog steeds wisselvallig

Beantwoorden

5701 zeer slecht

Beantwoorden
Antoinette van Stiphout

5706 xs

Beantwoorden

5702 klote WiFi

Beantwoorden
Marie-Therese van Erp

5706……net een slak

Beantwoorden

5704 ns heel slecht

Beantwoorden

5703 CB Internet en telefonie valt steeds uit, gisteren (15-08) voor de zoveelste keer contact gehad met Ziggo WebCare. Er waren in Helmond verder géén problemen, ik was de enigste, of ik het stappenplan eens door wilde nemen…………

Beantwoorden

@Annie Dieltjens op woensdag 16 augustus 2017 om 14:04:

ik ben net.overgestapt naar kpn is nog goedkoper ook en krijg ik meer voor me geld komt een monteur ook nog alles installeren gratis

Beantwoorden

Wifi heeft niks te maken met je bekabelde internet als je wifi steeds weg valt heeft Dat meerdere factoren met een wifi versterker los je meestal al een hele hoop op

Beantwoorden

5709 wfii echt heel slecht. Ben zelf al over mijn bundel heen. Nog nooit eerder gehad

Beantwoorden
Monique van der Palen

5705 nog steeds waardeloos stap over want heb weinig vertrouwen in ziggo

Beantwoorden

5701. Sinds een paar weken werkt het perfect.

Beantwoorden

5702 rz 😊👍

Beantwoorden

@Suzanne den Breejen op woensdag 16 augustus 2017 om 11:01:

Dat zei ik toch al een paar weken terug dat Ziggo niet werkt.
Bij ons in Helmond Centrum zei de monteur dat de Wifi slecht is door de Wifi van de Elzaspassage. Had een speciaal apparaat daarvoor waarop je dat kon zien. Versterktertje kost 70 euro. Dan ook beter TV-beeld. Gloof er niks meer van 🤔
En vergoedingen, bij ons nog niks van gezien!!! 😡

Beantwoorden

5702 slechte tv Wifi & internet ontvangst

Beantwoorden

5701 hier is het ook beter .

Beantwoorden

Zojuist contact gehad met ziggo en krijg toch mooi 56 euro korting omdat ik deze storing heb gehad

Beantwoorden

5704 slecht internet

Beantwoorden

5709 maandag en dinsdag geen telefoon en dinsdagmiddag tot woensdagochtend geen wifi..
Maar nu doet het het weer

Beantwoorden
Franklin Mansvelders

5703 AV
Sinds het begin van al die problemen, die ik hier lees, heb ik helemaal geen problemen gehad. Nu nog niet en hoop dat dat zo blijft. Ben misschien één van de weinigen die niets heeft aan te merken op Ziggo. Ik heb overigens telefoon van KPN……

Gelukkig maar, want mijn dagelijkse contacten met vooral de Verenigde Staten zouden mij in de wielen rijden als het niet goed zou zijn!

Beantwoorden

@Franklin Mansvelders op woensdag 16 augustus 2017 om 15:12:

Klopt helemaal, hier ook een niet tevreden klant. 5709

Beantwoorden
Martien en Marian ter Burg

5706sw ook daar klote al maanden

Beantwoorden

5707KZ klote is nog zacht uitgedrukt

Beantwoorden

5706 het lijkt wel of het internet steeds slechter wordt

Beantwoorden

5701 wj. Heel Ziggo is bagger.

Beantwoorden

5706 gaat op en af

Beantwoorden
Patricia van den Brand

5704 traaaaaag internet

Beantwoorden

5706. Hier veel problemen met WiFi!

Beantwoorden
Marie-José de Leeuw

5709 nu valt de wifi constant weg.. pppffff toch nog maar een keer bellen

Beantwoorden
Franklin Mansvelders

5701 veel storingen

Beantwoorden
Miranda van der Steen

Hier nog steeds ellende 5701 wifi en tv verschrikkelijk vrijdag komt er een monteur ben benieuwd…heb er een hard hoofd in😡

Beantwoorden

5709 veel storing

Beantwoorden

5707 rp

Beantwoorden

Rijpelberg 5709

Internet meestal oké maar soms traag.
Tv signaal is op de meeste zenders goed, sommige storen. Mediabox lijkt niet alles te doen wat de bedoeling is.

Beantwoorden

5707 bagger ziggo

Beantwoorden

5708 nog geen 1 dag goed gewerkt . Helaas geen andere optie anders waren we allang vertrokken. Klote bedrijf. Beloftes bla bla bla!

Beantwoorden

5701 erg slecht. Zo vaak contact gehad met ziggo. Geen oplossing. Nog geen tegemoetkoming kan er van af. Wij hebben ons abbonement opgezegd en gaan volgende week over naar kpn.

Beantwoorden

5702 klote ziggo

Beantwoorden

5707rb boos op ziggo (nu werkt het wel)

Beantwoorden

5701 HD was eerst wat beter, nu paar dagen bagger!

Beantwoorden

5706 nog steeds slecht

Beantwoorden
Marie-louise van Betten

5708 AC

Beantwoorden

5709 slecht!!!!

Beantwoorden

5702gg 😈😈😈 maar moeten wel betalen en bij en anders gaan is nie mogelijk

Beantwoorden

5707. Vaak storing

Beantwoorden

5709 ook zeer slecht

Beantwoorden
Kristel van Lieshout

5701 heel sloom internet

Beantwoorden
Jacqueline de Brouwer

Hier Ziggo op dit moment weer in 5707XE.Dit is de hele dag alweer

Beantwoorden

Wij niet Kim, wij hebben breedband 🙂

Beantwoorden

Voor de mensen met WiFi-problemen zal ik even enige uitleg geven. Ik zal beginnen met de officiële versie: Ziggo levert een modem met WiFi als extraatje voor de klant. Het WiFi-*signaal* wordt echter NIET door Ziggo geleverd, maar dit valt onder je binnenhuisinstallatie en dus buiten de verantwoordelijkheid van Ziggo. Bovendien kan de kwaliteit van het WiFi-signaal door zo veel externe factoren beïnvloed worden (afstand tot de modem/router, veel andere netwerken in de buurt, betonijzer/leidingen/kabels in muren en plafonds, DECT-telefoons, mobiele telefoons, interferentie van andere elektrische apparaten, tot aan de combimagnetron van de buren aan toe) dat eigenlijk nooit een harde garantie te geven is dat het altijd werkt.

Nu de inofficiële versie gebaseerd op in de praktijk opgedane kennis: Om de productiekosten laag te houden worden de WiFi-modems van Ziggo voorzien van vrij goedkope WiFi-antennes met een lage capaciteit, waardoor de signaalsterkte veel lager is dan die van een “gewone” WiFi-router. Als je Ziggo-modem in de woonkamer of de meterkast staat mag je al van geluk spreken als je op de slaapkamer nog WiFi-signaal hebt.

Mocht het WiFi-signaal binnenshuis niet voldoende zijn, dan kan ik alleen maar adviseren om zelf een WiFi-router te kopen en deze op de modem aan te sluiten, en op de modem de WiFi gewoon helemaal uit te zetten. Dat is wat ik zelf heb gedaan, omdat ik op 10 meter afstand van mijn Ziggo-modem geen WiFi-signaal meer heb, terwijl het WiFi-signaal van twee verdiepingen hoger nog steeds prima doorkomt.

Beantwoorden

@Bea van Bakel op donderdag 17 augustus 2017 om 01:02:

Ja ik heb er ook al aan zitten denken om over te stappen

Beantwoorden

5703ce ook hier werkt het niet

Beantwoorden

Ik sluit me aan bij @Mus. Had dit ook al eens gepost in http://www.deweblogvanhelmond.nl/startpagina/ziggo-helmond-kampt-brouwhuis-mierlo-hout-brandevoort-dierdonk-stiphout-rijpelberg-met-een-flinke-storing/#comment-201804.

Als je last hebt van een slechte wifi-verbinding zou ik sowieso er voor kiezen om een eigen router te gebruiken en het Ziggo-kastje enkel als modem te gebruiken.

Beantwoorden

5708DL Stiphout: Van tijd tot tijd zeer trage verbinding (PC met vaste verbinding!) en soms totale uitval. Dan ook Wifi uiteraard. Mijn methode is dan de kabel in de meterkast even losmaken en na enkele minuten weer terugsteken, dat helpt vaak en verhoogd dan ook weer de verbindingssnelheid. Beter dan het modemkastje (Horizon) af en aan te zetten, dat duurt langer en je eventuele wifi-versterkers raken dan van slag en moeten opnieuw ingeschakeld worden. Dat is niet het geval door even de kabelaansluiting los te maken en weer terug te steken. Je krijgt dan een nieuwe verbinding met Ziggo en alles (bij mij althans) is dan weer correct.

Beantwoorden

5704 waardeloos met wifi

Beantwoorden

@Jan op donderdag 17 augustus 2017 om 11:06:

Dat lijkt mij een goed tip!
Wat ik me nog wel afvraag is waarom Danny van Hout 56 euro heeft teruggekregen en mijn broer maar 40 euro.

Beantwoorden

Te vroeg gejuigd… 5707vp klapt alles weer eruit.. zowel telefoon tv als internet

Beantwoorden
Patricia van den Bergh

5703bj werkt halve tijd niet

Beantwoorden

Jaa Hoor, daar gaan we weer.

Ik afgelopen woensdag een dag vrij genomen, omdat de netwerkmonteur van Ziggo langs zo komen (en die komen alleen op werkdagen overdag).
Gaat rond 1430u de bel, ik dacht ha daar zal je de netwerkmonteur hebben……FOUT GEDACHT,. kwam er een gewone monteur die dus niets kon doen omdat hier alles nog geen maand geleden helemaal nagekeken is.
hij keek nog even naar de horizonbox en zij he je replay tv doet het niet.
Nou ik zei dus ja nu is het dit maar volgende week is het mijn internet en dan weer wat anders, maar wat nu jij kan niets doen en ik heb een dag vrij moeten nemen omdat er een netwerk monteur langs zou komen, die er dus niet is.
hij ging even bellen en zoals ik dus al verwachte die zou vandaag niet meer komen. de eerste mogelijkheid was 28 augustus tussen 0800 en 12.00u.
ik vertelde al tegen die monteur dus ik moet weer een dag vrij nemen omdat het bij Ziggo niet goed is geregeld. ik weet wel hij kan er ook niets aan doen dus ik vertelde hem dat het goed was en dat ik HEEEEEL ERG TELEURGESTELD was dat Ziggo zo met zijn klanten om gaat. en dat ik wel naar Ziggo zal bellen om te kijken of er wat geregeld kan worden. nou de monteur ging en zei nog dat hij het erg vervelend vond en dat hij het fijn vond dat ik nog kalm was gebleven (blijkbaar komt hij vaker dit soort problemen tegen).
Ik dus Ziggo gebeld, en naar de klantenservice gevraagd omdat ik een klacht wilde indienen. werd daar netjes geholpen en ook daar stonden ze versteld dat ik nog zo kalm en redelijk bleef, ik zei al tegen die medewerker dat dit niet altijd zo is geweest maar dat Ziggo toch alleen zijn eigen ding doet en niet naar de klant kijkt. helaas heeft het ruim 1 UUR durende gesprek niet meer opgeleverd dan dat ik moet wachten tot dat de netwerk monteur is geweest.

ik wacht weer af wat die dag me gaat brengen.

Beantwoorden

Wij hebben sinds februari een aansluiting van KPN.. gewoon via de telefoonlijn. Wat ik wel vreemd vind dat we sinds begin juli ineens geen radio-ontvangst meer hebben via de CAI-aansluiting die in de meterkast zit. We zijn nu verplicht om via internet naar de radio te luisteren. Volgens een informatiebron zou Ziggo alle CAI-aansluitingen in de meterkast onder beheer hebben. Maar ze snappen niet wat wij bedoelen… of doen ze zo maar omdat wij geen klant van Ziggo zijn ?

Beantwoorden

5709 nog steeds vaak internetstoring en een bijna continue telefoonstoring. Ondertussen wordt gewoon het volledige abonnementsgeld afgeschreven en is de communicatie vanuit Ziggo ronduit waardeloos.

Beantwoorden

Hier ook 5709 geen tel en Wi-Fi.volgende week monteur

Beantwoorden

@AVV Rijpelberg op donderdag 17 augustus 2017 om 21:30:

Als je geen klant bent van Ziggo krijg je ook geen signaal via de antennekabel. Ik snap niet wat daar zo vreemd aan is.

Beantwoorden

Geen idee wat Ziggo aan het doen was maar gisterenavond was de internetverbinding zo traaaaaaaag als dikke stront in Rijpelberg.

Beantwoorden

@even geduld op donderdag 17 augustus 2017 om 21:30:

Ongelofelijk hoe dat bij jou maar mis blijft gaan! Sterkte!

Beantwoorden

@Mus op donderdag 17 augustus 2017 om 23:51:

En waarom hebben wij dan wel die ontvangst vanaf januari tot begin juli? En
dan ons er ineens afgooien zonder bericht ?

Beantwoorden

@AVVR op vrijdag 18 augustus 2017 om 09:54:

Ze trekken de zekering uit de straatkast eruit. Het kan ooit lang(er) duren, maar eruit gaat ie een keer. Bij mij was het binnen 3 weken na overgang naar Telfort.

Beantwoorden

Nergens last van hier (5704)

Beantwoorden

5707 werkt perfect… 🙈
Afkloppen zie ik net…

Beantwoorden

5707 ook slecht

Beantwoorden

5702pas lang moeten wachten voor een goede oplossing geen netflix kunnen kijken daarna met een snelle digitale update ineens weer netflix😀😀en omdat we zeiden we willen wel tegoed voor al die stress kregen we ineens een taartje🎂voor het ongemak
nu weer 😁😁😁geen netflix

Beantwoorden
Alexandra van der Zee

5702 nog steeds slecht

Beantwoorden

5702 bagger

Beantwoorden

5702 😠😠😠

Beantwoorden
Hanny van den Broek

5701 blijft bagger

Beantwoorden
Helene van der Sterren

5704kt slecht. Betalen zo al veel te veel en nog extra kosten internet voor de pubers in huis, omdat de wifi het weer niet doet

Beantwoorden

@Marina Neervens op zondag 20 augustus 2017 om 13:28:

Hier precies het zelfde. Betaald veel en krijgt troep. Wij gaan per 31 Aug weg.

Beantwoorden

5805 drama

Beantwoorden
Willem van Oorschot

5701 Dan weer wel internet, dan weer niet. En dat zo al maanden op en af. Zo raak ik wel door mijn data limiet heen. #ziggo #ziggowebcare 😡

Beantwoorden

5709 zeer trage internet steed

Beantwoorden

5705

Beantwoorden

5702dk wiffi is klote

Beantwoorden

5702 rz de wifi valt soms even weg

Beantwoorden

5709 nog steeds slecht! On demand trouwens ook..

Beantwoorden

5706 slechttttttttttttttt

Beantwoorden
Christl van der Zanden

5706 errrrg slecht

Beantwoorden
Angela vd Vijfeijken

Update 3:
Ziggo heeft nog weken werk om de problemen op te lossen
“Na de informatie die we in juli kregen, hebben we een speciaal team opgezet. De problemen die toen bekend waren, zijn afgehandeld. Over de hele linie gaat het nu stukken beter.” Dat zegt Hans den Heijer (de Senior Media Relations Officer van Ziggo) vandaag in de papieren editie van het ED. Volgens deze woordvoerder neemt Ziggo de vele Helmondse klachten over internet, telefoon en tv zeer serieus. In verschillende netwerkcentrales in het gebied Helmond-Deurne moeten echter kabels worden vervangen. “Er kunnen de komende tijd nog storingen optreden.”
Of in oktober (we nemen het ruim) alle ontevreden Helmondse Ziggo-klanten tevreden zullen zijn, weten we niet. Niets is immers zo moeilijk als de toekomst voorspellen. Maar als hun beloftes en uitspraken én de ruim 6 honderd bovenstaande weblogreacties in de afgelopen 5 weken een graadmeter zijn, dan kun je daar vraagtekens bij zetten…
Want op donderdag 13 juli (zie Update 1) liet dezelfde woordvoerder ons desgevraagd weten dat de grote internetstoring in Helmond de avond/nacht ervoor verholpen was. Het ED deed 6 dagen later navraag en aan hen liet een Ziggo-woordvoerder weten “Vanaf vandaag zou alles moeten zijn opgelost.” Op woensdag 26 juli meldde het kabelbedrijf de weblog dat de storing voor een groot deel al was opgelost.
Na de vele klachten die er daarna wederom volgden, hebben wij het navragen doen bij Ziggo maar gestaakt omdat hun antwoorden steeds onjuist bleken. Onze collega’s van de krant deden die moeite nog wel en daarom deze derde update.

Beantwoorden

Jaja stond dr paar weken trug ook al. Mensen aant lijntje houden!!!

Beantwoorden
Hanny van den Broek

juist mensen aan het lijntje houden mensen moeten gewoon vaker eens een speedtest moeten uitvoeren om te kijken wat hun werkelijke snelheid is maar doe dit wel via de kabel , bij ons is het zo dat de snelheid niet stabiel is en vaker veel lager uitkomt dan dat deze moet zijn en ook vaak dat deze gewoon wegvalt .en waarom heeft ziggo van verschillende klanten bijna een maand extra abonnement geld achtergehouden door de datum van het innen van geld te veranderen ZIGGO heeft veel goed te maken naar hun klanten .

Beantwoorden

Ziggo zou moeten overwegen de politiek in te gaan

Beantwoorden

Momenteel heb ik al weken last van slecht internet in en rond om het huis. Wi-Fi is zeer slecht een foto of iets dergelijks lukt gewoonweg niet.
ps. op 4g van Vodafone werkt wel alles prima.

Beantwoorden
Niet te vreden klant van Ziggo

Weken??? En wij wel gewoon volle mep betalen!

Beantwoorden

En gaan we hier automatisch in gecompenseerd worden? Als bekend is dat er problemen zijn in dit gebied, is dat het minste wat ze kunnen doen!

Beantwoorden

Echt belachelijk dit!! Wij hebben nog steeds om de Zoveel tijd dat internet eruit vliegt je word er misselijk van!
Maar bedragen wel omhoog gooien ! 😡😡😠

Beantwoorden

@Ine Smits op maandag 21 augustus 2017 om 08:43:

Ja indd Ine 😠

Beantwoorden

Ziggo schaam je!! Bedragen omhoog gooien maar slechte kwaliteit leveren.

Beantwoorden

Massaal overstappen naar KPN!!!
En hou zowiezo je rekeningen in de gaten van ziggo. Het overzicht bij ziggo op de app is iets anders dan wat ze afschrijven. Heb al meerdere malen moeten bellen dat ze te veel hadden afgeschreven.
En dan nog per 1 juli de prijzen omhoog durven gooien. Bah bah

Beantwoorden

Onderstaand zegt voldoende:

Beste Ziggo medewerk(st)er, zijn de problemen met Internet/TV/Telefonie in de regio Helmond opgelost? Of zijn jullie daarmee nog bezig? Grt. Piet
3 AUGUSTUS 17:24

De problemen in Helmond zijn inmiddels al een tijdje verholpen. 🙂 Groeten, Erwin
Nou, een tijdje is een groot woord…..ook in de wijk met postcode 5703CB werkt dus alles naar behoren? Groet, Piet
3 AUGUSTUS 19:09

Inderdaad Piet. De problemen zijn inmiddels verholpen. Ik wens je nog een fijne dag! Groeten, Erwin

Beantwoorden

Met Ziggo komt het nooit meer goed

Beantwoorden
Peter van der Vrande

Nou Ziggo begin dan maar met 5707XE heb hier iedere dag internet en on demand problemen😡

Beantwoorden

Kutbedrijf

Beantwoorden

Je kunt zelf een wifi versterker kopen, alleen wat ik meemaakte; ik pak hem uit alles zou plug and play moeten zijn, zaakje in de muur geplugd,maar nee niks vind niets…
Dan eens internet raadplegen wat er mis gaat hier; lees ik dat ENIGE provider waar het eenvoudig doorlussen dmv versterkers NIET WERKT onze bekende Helmondse ZIGGO is .
Ergens acteert ZIGGO dus op haar eigen nivo, terwijl alle rest van aanbieders en modems gewoon interactief met elkaar communiceren en goed samen werken.

Daarom mensen, tel uw zegeningen en stap over. WEG van dit waardeloze bedrijf.

Beantwoorden

Waarom sturen ze tot die tijd gewoon geen rekeningen meer naar de klanten? Ze geven toch hun fout en termijn van herstel toe?

Beantwoorden

Het wordt eens tijd dat de Helmondse politiek eens gaat investeren in een goed dekkend glasvezel alternatief! Bij Ziggo weten ze gewoon dat glasvezel beperkt is in Helmond dus het heeft allemaal niet zo’n prioriteit!

TIJD VOOR ACTIE POLITIEK HELMOND!

Beantwoorden

Het is toch te gek! Je betaald je scheel voor een zak lucht! Ene naar de andere k.. smoes. Heeeelllleeee slechte klantenservice die noooit terugbelt als ze dat zeggen. WiFi ligt er altijd uit, boven geen verbinding dus kinderen geen tv , en maar door betalen . Nee nee ik kan hier in Stiphout niet overstappen dus zit er gvd ook aan vast . Of iemand moet de gouden tip hebben. De flikker ik die zooi daar zelf door de voorruit naar binnen

Beantwoorden

Ziggo heeft achterstallig onderhoud in Helmond en laat hiervoor de abonnee betalen.

Het zou Ziggo sieren om de Helmondse klant aan te schrijven en excuses aan te bieden en te compenseren voor hun eigen mismanagement.

Het is ongehoord dat we het volledige abonnement moeten betalen, terwijl Ziggo weet dat ze haar dienstverlening in Helmond niet op orde heeft.

In hoeverre is Gemeente Helmond hierbij betrokken?
En zijn er acties die uitgevoerd kunnen worden, zoals de aanleg van glasvezel in meerdere Helmondse wijken, zodat de Helmonder meer keuzen en vergelijkbare alternatieven heeft dan enkel Ziggo?

Nu kunnen we namelijk geen enkel signaal afgeven.

Beantwoorden

Nog langer. Wordt tijd dat ze eens mensen een gratis abonnement geven na al die maanden/jaren dat wij aan het lijntje worden gehouden en het altijd aan onze kabels ligt #boos

Beantwoorden

Overstappen!!!! Ziggo is een bagger bedrijf

Beantwoorden

Bekijk ook eens het artikel op het Eindhovens Dagblad en de reactie van Manolito. Dit rijmt met de communicatie ‘achterstallig onderhoud’ door Ziggo en een knap staaltje mismanagement.

Beantwoorden

Al weeken je bedoeld al maaaaaanden
Denk dat de mensen maar met zijn alle half de rekeningen moeten betaalen je krijgt immers ook maar half waar voor je product

Beantwoorden

5701 we hebben veel problemen gehad met internet 4 keer per week .ik was bijna overgestapt naar kpn alles was geregeld tot dat ziggo alles nieuw aan legde nieuw wiifi kasje bijna alles doet het goed alleen wiffi valt steeds weg maar ik heb nu geduld komt ook wel goed denk ik

Beantwoorden

Ja denk dat het tijd wordt om over te stappen idd ! 😡

Beantwoorden

5709 zeer slecht

Beantwoorden

Het zal aan mij liggen, maar echt geen enkel probleem in 5702. Wel een eigen router met Ziggo modem in bridge.

Beantwoorden

Ziggo is echt slecht 😡😡😡😡

Beantwoorden

Als we nu allemaal eens een social mediabericht sturen naar de gemeente om ze te triggeren om te investeren in meer glasvezel?

Dan krijgt Ziggo ook eens serieuze concurrentie waardoor ze deze problematiek heus wel sneller zullen gaan oplossen.

Daarnaast komen de prijzen onder druk te staan. De kortingen bij verlengen worden immers ook steeds minder. 2 jr geleden nog 12 mnd 50%, 1 jaar geleden nog 6mnd en nu 3 mnd……

Een triest bedrijf is het dat Ziggo.

twitter: @gemeenteHelmond
facebook: https://www.facebook.com/gemHelmond/

Beantwoorden

iedereen kan overstappen, per direct als het nodig is, want ziggo houd zich niet aan het contract. succes

Beantwoorden

Nog steeds geen problemen met Ziggo in 5704

Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *