3reacties

GGG, Uitvaartreclame


 

Ook uitvaartondernemingen maken tegenwoordig volop reclame. Op zich hebben wij daar geen moeite mee, als er maar enige terughoudendheid wordt betracht.
Dat je door reclame meer klandizie wilt trekken: vanzelfsprekend.
Dat ook Uitvaart Frits Spierings daaraan meedoet: logisch.
Maar de advertentie op de voorpagina van het weekblad De Loop van afgelopen zaterdag vinden wij echter een brug te ver gaan.
Om op deze wijze toekomstige klanten op een idee te brengen, het moest verboden zijn.Wij zijn benieuwd wat de Reclame Code Commissie hiervan vindt.

voor die advertentie (iets vergroot).
.

De GGG-rubriek
3 reacties
Reageer

Goede klantenwerving toch?!

smakeloos

José Schutte

Wat heet smakeloos? In Capelle a/d IJssel stuurde de plaatselijk uitvaartondernemer proficiatbrieven aan de 65 jarigen zie de link onder mijn naam !!!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Naam:

Website: