Powerbank vat vlam in huiskamer


Een powerbank is de oorzaak van een binnenbrandje vanochtend in een huiskamer aan de Maarten van Heemskerkstraat in Helmond Noord. Deze lag achter de bank op te laden toen deze spontaan vlam vatte. Het vuur viel mee maar er was veel rookvorming. De om 10.46 uur gealarmeerde brandweer heeft de woning geventileerd. De bewoner had zichzelf in veiligheid gebracht.
De foto werd gemaakt door Walter van Bussel.

Nieuw Helmonds nieuws
0 reacties
Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Naam:

Website: