2reacties

Ozdemir ontwikkelt de nieuwe stadsstijl

Vanaf vandaag is Helmond Marketing de samenwerking met Ugur Ozdemir aangegaan. Ozdemir, onder meer bekend van Helmond.Next en het onlangs ter ziele gegane Helmond Magazine, gaat zich richten op de ontwikkeling en uitvoering van de nieuwe stadsstijl voor Helmond.
In de nieuwe marketingstrategie die de gemeente en Helmond Marketing hebben opgesteld, is opgenomen dat er behoefte is aan een eigen stadsstijl voor Helmond. “Voluit benutten dat veel Helmonders trots zijn op hun stad is wat we willen. Met Helmonders als de ambassadeurs die we zo hard nodig hebben, willen we Helmond op een positieve manier onder de aandacht brengen en houden bij bezoekers, bedrijven en (potentiële) bewoners. Het ontwikkelen van een krachtig merkbeeld (of: logo) en bijbehorende boodschappen en verhalen maakt dat een stuk gemakkelijker. Het stelt Helmond bovendien in staat om de positieve zaken die in de stad gebeuren, aan haar (naam) te verbinden. De komende periode wordt dit samen vormgegeven.” aldus Helmond Marketing in haar persbericht.
Sinds 1 april is directeur van Helmond Marketing Peter-Paul van Meerwijk vertrokken bij Helmond Sport begonnen. Meteen toen we dat nieuws bekend maakten op 13 maart werd Ugur Ozdemir getipt door Wilco Meulendijks.