Buiten is het 26 graden, binnen zit al 15 jaar 😻

De weblog van Helmond

meer over deze weblog »
Op de weblog kun je over Helmond praten, huilen en lachen.
Alle berichten op onze voorpagina zijn actueel of gaan langer mee dan de waan van de dag. Vrijwel dagelijks plaatsen wij iets nieuws.
Onder elk bericht staan de reacties (inmiddels al 99.004 sinds de start van de weblog in mei 2005) van andere Helmonders. Alleen lezen wat anderen schreven kan, leuker is het natuurlijk als jij ook jouw on-topic (?) reactie geeft.
15reacties

wel een scherp logo, maar geen beeldSinds gisteravond ligt de digitale televisie van UPC er in Helmond uit. Hoeveel Helmonders in welke wijken er last hebben konden we niet vaststellen. Er waren in ieder geval klachten in het centrum, Dierdonk en Mierlo-Hout. Heb je analoge tv van UPC dan heb je een klein beetje geluk, want je krijgt een klein beetje beeld tussen alle ruis.
Vandaag op de Nationale Complimentendag zullen er vanuit Helmond waarschijnlijk dus weinig complimenten richting UPC gaan.
Van UPC was niemand beschikbaar voor commentaar. Ook het UPC Webcare Team liet niets van zich horen op de gisteravond reeds geuite klachten.

15 reacties:

Met andere woorden, als Breedband Helmond straks voor je deur staat met de mogelijkheid voor glasvezel, dan moet je dat echt doen. Ik ben na al die jaren goed UPC-moe.

Beantwoorden

Veel tv kijk ik niet, maar dacht gisterenavond eens te kijken naar het Nederlands Elftal op Wembley. Helaas, na een tijd ook ik de pineut.
En vanachtend even voor het werk het ochtendnieuws kijken, ook al niet. Jammer.

Beantwoorden

We zien zojuist dat de digitale en de analoge televisie in het centrum het via de kabel van UPC weer doen zoals ze het moeten doen.

Beantwoorden

Hier (de Rijpel) prima beeld, ook gisteren. Veel jammerder vind ik het dat sinds gisteren (!) SyFy ineens uit het basispakket is gehaald…

Beantwoorden

Een vergoeding van UPC zou op zijn plaats zijn wegens het niet leveren van betaalde diensten, daar komt nog bij dat de storingsdienst op geen enkele manier te bereiken is ’s avonds na 22.00 uur.Een 24 uurs automatisch controle systeem zou uitkomst bieden bij storing, moet toch niet zo moeilijk zijn om dat te verwezenlijken met al die miljoenen winst.

Beantwoorden

Beste mensen:

Er is een veel betere oplossing. Ik heb allang geen beeld meer omdat ik dus al zo’n 2 jaar geen TV meer kijk, met al dat UPC gezeik. Ik had al eerder uitgevonden dat ik via m’n PC alles mooi kan bekijken. Vaak welliswaar soms live en meestal op herhaling, maar ik zie toch mooi alles. Dat kun je doen via alle zenders in programma’s gemist. Een groot digitaal scherm voor je koker en je weet niet dat je ooit TV had. Afgelopen dat terugkerend gedoe met UPC. Soms verlang ik weer terug naar m’n ouwe antenne op het dak. We hadden toen wel óók eens storing, maar het was leuker dan nu.Wat heb je in godsnaam aan al die zenders waar nooit geen kl… op komt, daar heb je ook niets aan. Ik kijk dus op programma’s gemist, dat wat ik wil zien, klaar! Scheelt toch mooi een kleine 20 euro per maand, dat wat je voor je UPC zenders moet betalen. Wacht maar af hoeveel mensen aan de onderkant van de samenleving dit gaan doen. Volgend jaar als iedereen nog meer financiele pijn wordt aangedaan in zijn maandlasten zullen velen nog meer de euro moeten gaan omdraaien. Het zelfde is met de telefoonkosten, SKYPE op je pc, webcam erop en je kan met je hele familie gratis kletsen, waar ook ter wereld. De groeten KPN, bijna niet meer bellen dus. Dus beste mensen, geen stress of sjagrijn, mogelijkheden genoeg om geld uit te sparen…….

Beantwoorden

Ik heb gisteravond naar Forest Gump gekeken op NET5 en heb geen enkel probleem gehad, ook een programma dat ik van Nederland 2 heb opgenomen bevat geen storingen.Ik woon trouwens in de Bloemenbuurt.

Beantwoorden

Ik heb ook al een tijd geen upc meer.. en ben blij dat ik er vanaf ben! Onbeperkt voor het abonnementsgeld bellen? Ja, heel leuk voor mensen zoals ik die niet vaak, maar wel lang bellen, jammer alleen dat na een uur de verbinding verbroken wordt.. elke keer weer! Het internet.. irritant dat de verbinding vaak storingen heeft, vooral in de avonden.. Klantenservice.. vreselijk om elke keer als er iets is minimaal 2 keer te moeten bellen als er iets aan de hand is.. en dan vaak nog niet goed geholpen zijn. Kortom.. UPC is waardeloos!

Beantwoorden

Sinds ruim een kwartier geeft zowel de analoge als de digitale tv van UPC in het centrum weer dezelfde problemen.

Beantwoorden

Net nog een telefoontje gehad van UPC naar aanleiding van mijn email gisteravond, ze zijn nog steeds bezig om het probleem te verhelpen, het beeld kan dus nog steeds regelmatig wegvallen. Woon zelf ook in het centrum.

Beantwoorden

Geen probleem, werkt allemaal prima.

Beantwoorden

Vanaf de klok van 1 uur vanmiddag doet de analoge en de digitale tv van UPC in het centrum het weer. Gezien de opmerking van Nico den Hartog om 12.02 uur, dachten we nu maar even te wachten met het melden dat alles weer oké is

Beantwoorden

Aha, dat was de reden van storing.

Beantwoorden

Gisteren had ik wel  een beetje ruis met een rood/groene zweem
via de analoge UPC, maar ik heb gelukkig ook nog een schotel
waar ik op kan terugvallen.

Beantwoorden

Spijtig te lezen hoeveel mensen er met deze club problemen hebben: Ben al jaren weg bij UPC maar merkte onlangs dat er nog wel gewoon maandtarieven voor tv werden afgeboekt: en nou willen ze ook nog hun al jaren oude mediabox terug. Ding is al lang afgeschreven en door mij weggemieterd, maar nee UPC wil er nog 149,46 voor vangen. Als ik genaaid wordt wil ik daar ook plezier aan beleven. Da’s bij UPC niet het geval. Mag ik ieder een goede raad geven: weg bij die club om er nooit meer bij terug te keren.

Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *