Buiten is het 21 graden, binnen zit

De weblog van Helmond

meer over deze weblog »
Op de weblog kun je over Helmond praten, huilen en lachen.
Alle berichten op onze voorpagina zijn actueel of gaan langer mee dan de waan van de dag. Vrijwel dagelijks plaatsen wij iets nieuws.
Onder elk bericht staan de reacties (inmiddels al 82.743 sinds de start van de weblog in mei 2005) van andere Helmonders. Alleen lezen wat anderen schreven kan, leuker is het natuurlijk als jij ook jouw on-topic (?) reactie geeft.
7reacties

Sinds vanmiddag hebben de Helmondse UPC internetabbonnees last van een zeer trage verbinding. Dit blijkt zich in de hele provincie Noord-Brabant voor te doen.
Deze trage internetsnelheid is bij UPC bekend en zij zeggen hun uiterste best te doen om dit probleem z.s.m. op te lossen.
Door deze storing kun je ook geen gebruik maken van Horizon TV. Met deze nieuwe dienst kun je televisie kijken op al je apparaten overal in huis.
Toeval of niet, vannacht tussen 01.00 en 07.00 uur voert UPC in delen van Helmond onderhoudswerkzaamheden uit om de kwaliteit van hun netwerk te verbeteren.

7 reacties:

Heb helemaal geen last gehad van een trager werkend UPC. Alles werkt zoals gewoonlijk! Horizon TV heb ik niet!

Beantwoorden

Internet is hier idd erg traag. Horizon werkt op mijn iPhone wel gewoon.

Beantwoorden

@brombeer op donderdag 21 februari 2013 om 22:06:

Van 50 naar 1mbit, ik merk het wel!

Beantwoorden

Dit was ruim een week geleden al aangekondigd via
een e-mail van UPC dat er werkzaamheden zouden zijn.

“Wij werken binnenkort aan het UPC-netwerk. Dit doen wij op 22/02/2013 van 01:00 tot 07:00 uur. Hierdoor is het mogelijk dat één of meer van onze diensten tijdelijk niet werken”

Beantwoorden

en het werkt inmiddels weer naar behoren!

Beantwoorden

Het gebeurd bij UPC wel vaker dat, in de aanloop naar werkzaamheden aan hun netwerk, verbindingen traag zijn of helemaal weg vallen.
Momenteel heb ik overigens geen problemen met mijn internetverbinding.

Beantwoorden

Uitval UPC Telefonie in Helmond opgelost

Als gevolg van onderhoudswerkzaamheden konden abonnees met het kengetal 0492 geen gebruikmaken van UPC Telefonie. De werkzaamheden zijn om 11.00 uur afgerond. Abonnees kunnen het UPC Modem gedurende 1 minuut van de stroom halen om het modem te resetten. Deze handeling moet er voor zorgen dat uw telefoniedienst weer kunt gebruiken.

Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *