663reacties

Ziggo kampt met flinke internetstoring


Behoorlijk wat Helmondse Ziggo-klanten hebben al een aantal dagen last van een flinke internetstoring. “Er is inderdaad een grotere storing in Helmond die zeer lastig op te lossen blijkt. Ziggo werkt met man en macht aan een oplossing. Sorry voor alle overlast.” Dat liet de provider vanochtend weten. Zij vragen aan een ieder om geduld te hebben.
Bij een aantal Helmonders is de storing inmiddels weer opgelost. “Ja hoor, hij doet het weer. Anders kon ik jullie niet antwoorden hè.” Dat meldde 1 van hun oudere klanten (nog uit de Chello-tijd) die sinds gisteravond weer op het net kan. Om na wat tussenzinnen te vervolgen met  “maar het is de laatste paar maanden wel heel erg vaak raak (lees mis) bij Ziggo.” Een andere ontevreden klant (uit Dierdonk) die vandaag ook weer gebruik kan maken van de ingekochte Ziggo-diensten, antwoordde ons “Nope, vandaag een keer niet.”
Zelf konden we niet achterhalen in welke wijken of buurten de problemen nu nog wel voortduren. Op onze vraag waar in Helmond de problemen nu nog spelen, bleef Ziggo het antwoord tot op dit moment schuldig.

In de reacties hieronder staan updates.

Afgevoerd van de voorpagina
663 reacties
Reageer

Dan zullen de prijzen wel weer stijgen binnenkort

Ja daar hebben we wat aan woordje sorry

Marcia Hendriks

Iedere keer wat anders met die Ziggo....

Nou sinds dat het Ziggo is, zijn er regelmatig storingen.
toen het nog UPC was heb ik nauwelijks last gehad van storingen, maar nu is het om de zoveel tijd wel een probleem, of mijn internet of mijn tv of mijn Horizon box doet het niet goed. het menu van de Horizonbox loopt al sinds dat het Ziggo is regelmatig vast maar als je daar voor belt dan licht het in eerste instantie aan jou binnen bekabeling, nou ik kan je wat nieuws vertellen er is al 2 keer een monteur van Ziggo langs geweest maar die hebben geen problemen gevonden met mijn bekabeling. zou het dan toch bij Ziggo zelf liggen? als je dat tegen hun zegt dan krijg je een ontwijkend antwoord (blijkbaar kan dat niet). laatst weer gebeld het zelfde verhaaltje het ligt aan mijn binnen bekabeling ze wilden wel een monteur langs sturen, nou neeee mijn bekabeling is al 2 keer door een monteur van jullie na gekeken en daar is niets mis mee!! en ik ben niet van plan om weer een vrijedag op te nemen, omdat jullie het vertikken om bij je eigen apparatuur te kijken of daar het probleem misschien toch wel zou kunnen zitten?nou meneer zou u dan over 2 weken weer kunnen bellen of het probleem er dan nog is?

Mijn dochter vanochtend vroeg vanwege die storing naar haar studentenkamer in Amsterdam gegaan, heeft Ziggo daar ook al storing. Baalt als een stekker, want moet werkstuk afmaken. Gebeld: wordt maandag opgelost. :-(

Bij ons is het al langer dan een paar dagen..Is niet meer leuk. 😠

Cobie Slegers

Ik heb nergens last van hoor

Mariska Kollee

Pff wordt er inderdaad niet goed van. Dit duurt al veel langer.... al weken is dit slechte internet aan het sukkelen met de verbinding.
Wanneer wordt het eindelijk eens goed opgelost #ziggo.
Dit is ontzettend vervelend zo, en de prijs is daarnaast ook niet mis!

Nou dan komen jullie maar eens over de brug ziggo met een mooie compensatie. Doe eens iets terug voor je klanten

Willeke Vriens

Ik zit al 2 mnd met kei slechte internet!!!

Femke Verhoeven

Word er niet goed van vandaag!

Heel vaak dat 's ochtends het internet eruit ligt. Moet ik ' middags de router even vd stroom afhalen. Gaat beetje vervelen...

Is de laatste tijd een ramp.

Tino Willigendael

Zijn we wel gewend van Ziggo is elke week hetzelfde

Mari van Wanrooij

mijn moeder heeft ook Ziggo. En 2 weken terug had ze een telefoonstoring. (Internet hebben we niet gekeken of dat toen ook storing had).
Maar het grootste probleem hierbij was dat mijn moeder een personenalarm heeft en dat werkt dan dus ook niet. Dus mijn moeder vond het wel eng om savonds zo te moeten gaan slapen.... gelukkig,net voor 11 uur, deed de telefoon het weer. Alleen was dat apparaatje van de alarmering ook van slag geraakt en moest daar een monteur voor komen die dag erna. Heel vervelend allemaal. Zeker voor mijn moeder.

Ben overgestapt, nog een paar dagen ellende!!

Angelique Scheeren

De internet bij ons in net zo snel als een slak

Alan Lipscomb

Ziggo is slecht en duur

Tinnus Damen

nergens last van
maar als ik zoveel klachten had
dan ging ik kijken voor een andere aanbieder
zijn er genoeg

jos de greef

Nouw hebbe we veel aan.. De kosten omhoog en de storingen worden meer.!. :(

Natascha Lok

Zooooo blij dat wij bij ziggo weg zijn.

Allang weg bij die zuigers, al 2 jaar op ouderwets ADSL, tenminste wel een stabiele verbinding, wel maximaal op liefst 40mbit in de binnenstad, in 2017, tsk.

Ziggo is echt niet goed bezig in Helmond zeker niet alleen internet maar ook tv heel veel mensen SBS 6 bijna niet te ontvangen en daar betaal je dan voor

Alma Kouwenhoven

Nooit nergens geen last van. Denk dat er ook heel wat fout gaat bij d hobbyisten onder ons. En btw KPN is nog erger.

Robin van der Wijst

Zelden of nooit storing. Begonnen bij Chello toen er nog guldens waren, met 25Mbps. Meegegroeid van 60, naar 90, 120 en nu 200Mbps. Horizonbox. Geen extra modem en/of router. 2 meter coax naar de Horizon. 15 meter UTP naar de zolder. (Werkplek).

Al weken lopen we te sukkelen met veel down time & pakket verlies

Dennis Wijnen

Al meer dan een week. Soms vraag ik me af waarom ik bij Ziggo blijf. Dat is mijn fout te lui om een ander te zoeken.

Wilma Bloemers

Dn heb je breedband Helmond nog nie gehad
Die is altijd sloom en slecht

Niet alleen in Helmond....Mierlo doet ook vrolijk mee

Annemarie Smulders

En maar betalen word er niet goed van stuur je gister een bericht word zo snel mogelijk beantwoord nou nog niets gehoord

Linda van de Mortel

Zitten bij BBH. No problemo. 😊

Lenie Weijnen

Wordt toch overstappen. Ooit is t genoeg

Yvonne van Hoof

Altijd al klote geweest
Gelukkig heb ik telfort
Nooit geen problemen

Monique Ardesch

Net maar weer naar Ziggo gebeld, na dat ik 10min in de wacht heb gestaan kreeg ik eindelijk een persoon aan de lijn, en ja het zelfde verhaaltje mij binnen bekabeling. nou ik maar weer verteld dat er al 2 monteurs naar hebben gekeken en dat daar niets mis mee is. hij bleef volhouden dat er och een monteur moest komen. nou dan laat die maar buiten werktijd komen ik neem er niet een dag voor vrij, en zeker niet omdat het hier allemaal al 2 keer is gecontroleerd door een monteur van jullie. het ligt ergens anders aan dan aan mijn binnen bekabeling. Nou meneer ik kan pas de 17 een monteur sturen die na 1700u kan.
maar als u niet thuis ben dan kan de monteur u €35,-- in rekening brengen.
daar staan ze dan wel meteen mee klaar om te innnen, maar een goede en stabiele verbinding dat kan wel wachten, de klant moet toch betalen anders sluiten we hem gewoon af en sturen we een deurwaarder op de klant af.
M.a.w. al de klant zijn belofte niet na komt dan wordt ie meteen gestraft, maar als Ziggo zijn belofte niet na komt dan moet de klant maar geduldig wachten.

Wordt tijd dat met wat meer glasvezel uitrolt in helmond. Ziggo wordt alleen maar duurder en kwaliteit slechter. Misschien iets voor de Helmondse politiek...

Frank Wouters

2x even kort eruit gelegen verder geen problemen

Thea van Boven

Sinds dat het Ziggo is geworden is de ellende alleen maar erger geworden....met UPC nooit geen problemen gehad....daaaag ziggo

Sander van Roozendaal

Of het wordt tijd je Ziggo apparatuur te vernieuwen. Verwacht dat de meeste mensen hier nog oude UPC apparatuur hebben??

Robin van der Wijst

De mensen is compenseren...is altijd wat met ziggo

Marco van Son

Ik moet het afkloppen (en dat doe ik dan ook meteen), maar in tijden heb ik GEEN ENKEL probleem gehad met Ziggo en toen dat was (maanden geleden), lag het aan mezelf (nou meer mijn eigen apparatuur). Ik kan Ziggo niet sloom noemen. Dat was met UPC wel anders. Sloom en met de regelmaat van de klok storingen!
Ik woon in Helmond-Oost tussen de Weth.v.Wellaan en van Speijk.

Nooit problemen gehad

Marian Bakermans

Ik ben begonnen bij chello ( ook nog net in de gulden tijd). Nooit geen problemen gehad en ook met Upc geen problemen. Sinds het Ziggo is, heel vaak storingen gehad. Zelfs geen wifi op de laptop maar wel op de telefoon.
Na maanden van ellende maar overgestapt naar Breedband Helmond. Vanaf dag 1 helemaal geen storingen op problemen....Had veel eerder over moeten stappen. Had me een hoop stress gescheeld

Sorry???

Marlou Watervoort

Volgens mij is er 1 juli een nieuwe wet, 12 uur geen internet moet het vergoed worden.

Hennie de Gooijer

Al maanden last en nog steeds geen oplossing! Vossenbuurt.
Tevens laten ze de klanten in het ongewisse en communiceren niet!
Geduld raakt op echter weten ze dat wij geen andere provider kunnen pakken in de wijk. Daarom zal er ook geen prioriteit liggen en uiteraard moeten we wel de verhoogde kosten betalen voor de zogenaamde kwaliteit. 😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻

Heb ook altijd veel problemen gehad met Ziggo. Ben uiteindelijk overgestapt naar Telfort. Zelfde pakket, geen storingen en 23 euro goedkoper.

Heel veel problemen gehad sinds september 2016 zeker wel 20 keer storing gehad. Ook regelmatig geen internet maar wel TV via horizon box. 10 minuten de stroom er af wil dan wel eens werken. Maar bij een fatsoenlijke dienst zou dat niet nodig moeten zijn.

storing heeft ook zijn voordelen,ik heb zo vaak gebeld dat ik er een relatie aan heb overgehouden met een leuke medewerkster,die vond mijn stem zo sexy en ik die van haar, en van het een kwam het ander.erotiek channel erbij.

En wilde ik nog wel bij Ziggo om me aan te melde

Arjan van Dinter

Al een hele lange tijd alsmaar eventjes geen internet, hoogst irritant!

Henriëtte Verouden

Al veel langer!! Ben al zeker een maand aan het klote, met vele telefoontjes vanuit mijn kant want terug bel afspraken worden ook niet zo nauw genomen.... #gewoonkut #ziggo

Ik wordt er ook niet goed van zowel de tv als internet UPC was stukken beter Als ik achter de computer zit Steeds hetzelfde internet werkt op het moment niet en niet een keer op een avond maar meerdere malen .Wordt er schijt ziek van

Al veel langer dan een paar dagen!

Sobiha Haddou

Belachelijk alleen sorry .... heb ook gebeld , dan krijg je te horen dat het niet aan hun ligt ....

Marjan van der Linden

nu blijkt dat vanaf 1 juli hedendaags je recht hebt op vergoeding als de storing langer aanhoudt als 12uur dat dan weer wel mja als dit al de gehele week aan de gang is leren ze miss hun puinzooi is wat beter op orde te houden

Frank Vesters

En dan is sorry alles wat ze zeggen?!

Marlyn Beekmans

Glasvezel aanleggen... dat hadden ze trouwens 15 jaar geleden al kunnen doen.
Dan had je nu fatsoenlijk internet gehad ipv die extreem dure UPC/Ziggo troep.

Wij hebben al vanaf donderdag geen internet geen telefoon en geen tv en ze komen pas morgen maandag na 17.00 kijken..

Carla Driessen

Klopt erg vervelend

Ja verschrikkelijk het is steeds zo moeilijk om op internet te komen . 😡😡

Petrie Smulders

Ik kan als ex-medewerker van zowel UPC als Ziggo wellicht wat licht op de zaak schijnen.

UPC had de helpdesk zelf in eigen huis, terwijl Ziggo dit heeft uitbesteed aan een extern callcenterbedrijf. Daardoor hebben de helpdeskmedewerkers van Ziggo minder vrijheid, minder technische mogelijkheden en langere communicatielijnen bij het behandelen van storingen. Ziggo was wel een stuk sneller met het oplossen van storingen. Toen ik door een fout van UPC geen extern IP-adres meer kreeg (een puur administratief probleem) en daardoor geen internet meer had duurde het vijf dagen voordat dat opgelost was, terwijl bij Ziggo hetzelfde probleem binnen een uur was opgelost.

Daarentegen werden regionale storingen door UPC opzettelijk niet gecommuniceerd naar zowel de eigen helpdesk als de klant; dit om imagoschade te voorkomen. Ziggo is wat dat betreft gewoon eerlijk en communiceert regionale storingen wel, maar dat de helpdesk door een extern bedrijf wordt gedaan is hier een vertragende factor in.

Zowel Ziggo als UPC zijn ontstaan uit lokale kabelbedrijven die in de loop der jaren zijn samengegaan, met allemaal hun eigen administratieve en technische aanpak. Vergeleken met UPC heeft Ziggo duidelijk meer moeite gedaan om van deze administratieve en technische lappendeken één goed werkend systeem te maken. Toen Ziggo en UPC fuseerden heeft Ziggo dus ook deze problemen van UPC geërfd.

Sommige mensen hier geloven heilig in glasvezel, maar gelet op de aantallen storingen is glasvezel net zo (on)betrouwbaar als de kabel. Bovendien zijn zowel Ziggo als UPC voor hun hoofdnetwerk al jaren geleden overgestapt op glasvezel; alleen voor de levering aan huis wordt nog de ouderwetse coaxkabel gebruikt.

Voor de Helmonders die geen glasvezel hebben is alleen ADSL een alternatief, maar de up- en downloadsnelheden die je op de kabel haalt zijn met ADSL fysiek vrijwel onmogelijk. Bovendien stellen ADSL-providers de snelheid nogal eens te rooskleurig voor. Volgens de postcodecheck van Tele2 zou ik hier (Centrum) 26 Mbit/s downloadsnelheid moeten kunnen halen, maar uit ervaring weet ik dat ik 10 Mbit/s al niet haalbaar is vanwege de slechte kwaliteit van het telefoonnetwerk.

Het is inderdaad vervelend dat er een storing is, ik heb er zelf ook last van. Ziggo is echter wel zo eerlijk om toe te geven dat er een storing is. Dat had je van UPC niet hoeven te verwachten.

Helmond noord ook al,fijn dat dit bekend is gemaakt vd storing op ziggo staat dat hier geen storing was

Sylvia Kruijf

Mierlohout ook al

Carin Verhagen

Misschien met zn alle rekening niet meer betalen tot dat alles opgelost is?

Marion Akkermans

Och; 'glasvezel'. En wie komt dan die coaxkabel in mijn huis vervangen voor UTP kabel? Mijn TV hoek zit niet in de meterkast. Ik zit gewoon vast aan Ziggo.

Glazenwasser

Als monopolist kan Ziggo doen en laten wat ze willen... helaas. Gebruik maken van ADSL is geen realistisch alternatief omdat de internetsnelheden voor de meeste mensen dramatisch slecht zijn. Wat dat betreft zou glasvezel meer kansen kunnen bieden. Probleem daarvan is dan weer dat het in de meeste wijken niet aangelegd is en dat KPN ervoor gezorgd heeft dat het ook nagenoeg nergens nog aangelegd wordt. Zelf heb ik toevallig wel een glasvezelverbinding in huis. Maar daar maak ik vooralsnog geen gebruik van. De prijs is vergelijkbaar met Ziggo maar het aanbod is wat minder. Gemiste kans in mijn ogen. Hierdoor is er geen reden om van Ziggo over te stappen en blijf ik bij gebrek aan beter hangen bij deze te dure provider.

2 maanden geleden overgestapt op XS4ALL en tot nu toe geen storing meer gehad.

@P.Lanio op zondag 2 juli 2017 om 13:31@P.Lanio op zondag 2 juli 2017 om 13:31:

Tariefstijging Euro 2.55 per maand m.i.v. 01.07.2017. Persoonlijk, ook woonschtig in Helmond, heb ik nooit internet-problemen bij Ziggo.

Als Brouwsenaar ben ik al vanaf het begin klant van BBH, in het begin wat opstart problemen, maar nu werkt het altijd, de TV mogelijkheden zijn heel sumier maar dat geeft niet, wij kijken toch altijd Netflix, Pathe thuis of Popcorn.
Voor BBH was ik klant van UPC, het heeft nooit gewerkt, daarna klant geweest van KPN, dat ging redelijk maar nog niet goed, dus ik was blij dat BBH glasvezel ging aanleggen, alhoewel het eerste jaar ook wel eens problemen gaf ben ik nu al jaren storing vrij.
Je moet uiteraard wel het geluk hebben dat ze glasvezel aanleggen in je wijk, dat was een hele klus!

Lang leven kpn

Arline Atkins

Zit lekker op de 📡. Goedkoper en véél meer zenders voor minder geld. Internet via X4all, ook telefonie. Al jaren tot beste provider gekozen. Nooit problemen. Scheelt een hoop stress.

Rob Heuvelink

xs4all is inderdaad de beste provider van Nederland, maar ook een van de duurste. Bovendien haal je zelfs met de beste verbinding van de beste provider bij lange na niet de snelheid van kabelinternet.

@Rob Heuvelink op dinsdag 4 juli 2017 om 12:41:

XS4all scoort inderdaad al jaren erg goed als provider. Nadeeltje is dat ze niet bepaald goedkoop zijn. Maar een heel groot nadeel van deze en alle andere ADSL-providers is dat ze - in mijn situatie - maar een 10/1Mbps lijn kunnen bieden. Via de kabel heb ik nu een 150/15Mbps verbinding. De snelheden die via ADSL mogelijk zijn, liggen bedroevend laag als je niet dichtbij een wijkcentrale zit. Vandaar dat de meesten veroordeeld zijn tot verplicht klant blijven bij Ziggo.

Ach gossie, internet storing..... heul Hellimond in paniek.
Alsof er niets anders te doen is dan achter een PC/Laptop te hangen.
Mens, ga een boek lezen! Ga naar buiten!

Ben klant van het eerste (upc/chello) uur. Storingen komen altijd voor.
Maar ik zeg: "Allemaal overstappen!" Hoe minder mensen het netwerk belasten, hoe stabieler het wordt.

Stap dan ook over naar ons brabantnet.

Peer van Roozendaal

@Peer van Roozendaal op woensdag 5 juli 2017 om 13:45:

Dat wordt voor het grootste deel van Helmond nogal lastig aangezien ze daar hun diensten niet aanbieden. ;)

@Peer van Roozendaal op woensdag 5 juli 2017 om 13:45:

Zogauw ze UTP kabel trekken van de meterkast naar de TV-hoek. Breedband Helmond doet dat ook. Da's pas service.

Glazenwasser

@Glazenwasser op woensdag 5 juli 2017 om 16:43:

Dat kun je zelf ook (laten) doen.

@Mus op woensdag 5 juli 2017 om 17:42:

Dat kun jij niet voor mij inschatten. Ik ben gehandicapt en heb geen geld voor elektromonteurs.

Glazenwasser

Wat veel reacties. Nu even de tijd gehad er heel wat te lezen. Wat me steeds weer opvalt, wat een in-en-in slechte communicatie heeft dat Ziggo. Naar klanten individueel en naar een grote groep als hier.

@even geduld op zondag 2 juli 2017 om 15:06:
Heel scherp!

@Frank Wouters op zondag 2 juli 2017 om 15:14:
De VVD is daar druk mee: http://www.deweblogvanhelmond.nl/onze_helmondse_politici/stijkel-glasvezel/

@johan op zondag 2 juli 2017 om 17:24:
Het enige juiste natuurlijk, lang leve de concurrentie. :-)

@Mus op maandag 3 juli 2017 om 05:11:
Wat interessant om dat te lezen. Het verheldert de zaak wel een beetje.

@Glazenwasser op woensdag 5 juli 2017 om 21:50:
Wat een pech voor je, maar helaas gaat alleen de zon voor niets op. :-(

@Tineke T op donderdag 6 juli 2017 om 07:58:

Zoals ik zeg: Breedband Helmond doet het dus wél gratis als service. Zou Ons Brabant dat ook doen dan zou ik zeker een overstap wagen. Nu kost me zo'n overstap teveel.

Glazenwasser

Geen internet en telefoon hier in Stiphout. Ziggo heeft al sinds gisterenavond problemen. Moet nu via 3g internetten hetgeen flink duurder is.

Ziggo kaput. Wa zin de veur enne klungels bai ziggo

Ongelofelijk, het is nog steeds drie keer K met dat Ziggo-internet.

Balende klant

Gisteravond gehoord dat Ziggo sinds januari het relatief nieuwe Internet-Soms-Abonnement (ISA) ook in Helmond aanbiedt. Niet iedereen kent het nog, maar het blijkt nu al een enorm succes te zijn. Hun vele trouwe ISA-klanten zijn erg te spreken over deze nieuwste Ziggo-innovatie. Want het is geen cent duurder, maar bespaart hen dagelijks enorm veel tijd op internet.

Storing is hier in Brouwhuis nog steeds gaande ze leveren nog steeds de beloofde snelheid niet. Internet is zo sloom dat mijn nas er iedere uur 3x eruit vliegt. Heb Ziggo gebeld en zij melden dat het niet aan hen ligt. Maandag komt monteur ben benieuwd waar zij mee komen.....

Jason Gerritsen

@Gerard Maas op donderdag 13 juli 2017 om 09:55:

ISA abonnement; is dat een abonnement dat SOMS je internet werkt?

:) :)

Update 1:
'De grote Ziggo-internetstoring in Helmond is eindelijk verholpen'
Sinds gisteravond/vannacht is de grote internetstoring in Helmond verholpen. Dat liet Hans den Heijer ons een uurtje geleden telefonisch weten. Hij is de Senior Media Relations Officer op het hoofdkantoor van Ziggo in Utrecht.
"Na onderzoek bleek de oorzaak van de storing een slecht werkende glasvezelaansluiting te zijn, deze zet het signaal om naar de juiste vorm. Het was een complexe situatie, daarom heeft de reparatie helaas voor de klanten lang geduurd" zo excuseerde de woordvoerder zich.
Natuurlijk zijn er er nog Helmondse Ziggo-klanten die zonder goed werkend internet zitten. Maar die problemen kunnen absoluut geen verband meer hebben met die grote storing, zo verzekerde hij ons. "Mochten we onverhoopt toch nog meldingen van storingen krijgen, dan worden deze op individuele basis opgelost."
Met zijn telefoontje vanavond kwam er waarschijnlijk een eind aan het intensieve contact dat we sinds vorige week woensdag met een aantal Ziggo-medewerkers hierover hadden naar aanleiding van de vele reacties die hierboven staan.

Ik ben benieuwd

Mari van Wanrooij

Ben benieuwd 🤔

Heerlijk 🙏🏼, het deed het bij mij vandaag inderdaad probleemloos, geen haperingen en niet meer zo sloom als een slak.

Ik geloof dat dit al eerder gemeld is maar die was nog niet opgelost. Ik kreeg vandaag nog telefoon van Ziggo dat het tot de 18de kon duren. Dus ben helemaal benieuwd

Wilma Bloemers

En wat doet Ziggo nu om te borgen dat dit probleem zich niet zal herhalen?

Het werkt nu.maar ssssstttt niet hard op zeggen anders.......weer storing

Chantal Peeters

Helaas werkt nog steeds niet allemaal pffff

Esther van den Elzen

Werd tijd.... ben benieuwd

Sobiha Haddou

@Chantal Peeters op donderdag 13 juli 2017 om 20:00:

Hou mn mond sstt 😉
🍀🍀

Eind goed al goed ook he 😂 das ook lef hebben! Ziggo heeft paar keer per week storing 🙈

Echt niet dus

Is verholpen inderdaad. De vraag is voor hoelang. De laatste maanden is het een groot drama.

Danny van den Heuvel

Nou nog steeds storing hier en volgens de storing tracker van Ziggo is het pas vrijdag om 21:00 verholpen en voor extra info wij hebben inmiddels al een andere modem en bekabeling dus daar lig het niet aan 😠

Whaha eind goed al goed 😂. Ik heb nog nooit zo"n vreselijk bedrijf meegemaakt. Het is dat ik hier niet kan overstappen anders was ik niet meer aan begonnen. Drie maanden alleen maar ellende en als klap op de vuurpijl een drie dubbele rekening tot twee keer toe.!!!!
Kunnen zichzelf beter ” storing” noemen

Maartje Kuijpers

@Maartje Kuijpers op donderdag 13 juli 2017 om 20:17:

Nou, ik overweeg toch serieus om over te stappen! En inderdaad, steeds weer de storingen; telefoon en internet werken om de haverklap niet maar wel een beetje vreemd dat ze geen storingen hebben als het om nota's sturen en incasseren gaat 🙄😡

Durga Dankers

Wat je verholpen noemt. We zitten inmiddels al 3 uur weer zonder internet en huistelefoon maar de nieuwe rekening konden ze wel sturen

Jacqueline de Brouwer

Nu nog vergoeding!!!!

Jennifer Meijer

@Durga Dankers op donderdag 13 juli 2017 om 20:22:

wij kunnen niet overstappen. Heel Stiphout moet ziggo afnemen. Ligt hier geen glasvezel

Maartje Kuijpers

Nu nog normale tarieven!

Frank Wouters

Het is echt niet opgelost we hebben nog steeds storing..
Zowel op tv als telefoon als op internet..

Laat me niet lachen deze storing is al maanden aan de lgang en nu ook nog..
Blijft ellende hier..

Echt niet..
Hier is nog steeds storing op tv internet en bellen..

Miranda van der Steen

@Maartje Kuijpers op donderdag 13 juli 2017 om 20:43:

oh ik dacht dat iedereen tegenwoordig ook naar KPN of zo kan. Maar aan de andere kant: het gras lijkt altijd groener bij een ander maar wellicht tref je daar dan ook weer (andere?) problemen.... Dus ook wij blijven voorlopig nog maar alles afnemen van die ontzettende Ziggo 🙄🙄
Maar 't is niet leuk zo!! 😡😡

Durga Dankers

ik zeg niets.......Het is nog niet zoals het hoort, de monteur komt Maandag (3e keer alweer). het is zeker dat hij WEER zal zeggen dat mijn binnen bekabeling helemaal INORDE is. Afgelopen zondag is er weer 3 keer een onderbreking van het signaal geweest. Ik wacht wel weer af, wat ze er nu aan gaan doen.

Nou ben benieuwd en zo ja voor hoe lang.

nou hier niet 🙄

Hannie van Hout

Had iedereen destijds maar moeten inschrijven voor glasvezel bij OnsBrabantnet, dan had je nu gewoon de keuze gehad om over te stappen naar een alternatief voor de oplichters van Ziggo (UPC).
Sowieso iedereen met een Ziggo abo is een dief van zijn eigen portemonnee. Maar goed Helmond staat nou niet bepaald bekend als de slimste regio... :)

@De weblog van Helmond op donderdag 13 juli 2017 om 19:11:

Komen ze de Helmonders nog tegemoet met compensatie voor deze periode van een mindere kwaliteit verbinding?
Van medewerkers kreeg ik namelijk te horen dat het hier ging om achterstallig onderhoud. Hier mag Ziggo zelf verantwoordelijk voor gehouden worden en zou niet ten koste van de Helmondse klant moeten gaan.

Ik heb me enorm verbaasd over de gesprekken die ik heb gevoerd met de Ziggo (callcenter)medewerker.

Binnenkort verhuis ik en beschik ik over meerdere aanbieders.Ik zou mezelf verbazen als ik opnieuw voor Ziggo zou kiezen.

Beste medewerkers van Ziggo:
- dus het lag toch niet aan mijn bekabeling (wel een nieuwe kabel gestuurd!)
- dus het lag toch niet aan mijn instellingen
- dus het lag toch niet aan mijn computers
- dus het lag toch niet aan mijn antenne-versterker
Uw callcenter was hier in de gevoerde telefoongesprekken echter wel van overtuigd, ik was en bleef sceptisch; Achter had ik toch (wél weer) gelijk.

Ik had bijna een nieuwe set huistelefoons gekocht omdat het daar ook nog aan zou kunnen liggen.

Eindelijk een erkenning dat de oorzaak bij Ziggo zélf lag!
Zoals zo vaak.
Nu maar hopen dat het goed blijft gaan met het TV-signaal, Internet én telefonie.

Ziggo werkt nu weer prima hier in Stiphout.
Heb wel extra kosten moeten maken door 2 dagen te moeten internetten via 3G van Vodafone.
Beseffende dat Vodafone onlangs is overgenomen door Ziggo bekent dit dat Ziggo dus extra geld ontvangt indien hun glaskabel uit de lucht is...

nou, nu kunnen we dus allemaal compensatie aanvragen !

Ik snap er geen bal van. Ik zie hier onnoemelijk veel klachten, maar al die tijd dat er geklaagd is door Jan en Alleman (dus echt vanaf de eerste melding hier), heb ik gewoon tv gehad en ook Internet (telefoon heb ik van een andere aanbieder).

Ja, een enkele keer tussendoor even een uitval, maar nooit lang.
Ik moet het afkloppen natuurlijk. Heb geen idee waar jullie allemaal wonen, maar sorry!! Tot nu toe heb ik écht niet te klagen over ZIGGO en het is nog redelijk snel ook. Ik heb dat al een keer eerder gezegd.

Nou ziggo, nu nog een goede compensatie voor je vaste klanten 😡

Willeke Vriens

Hoop het❗👍

Kan ik nog effe genieten van ziggo voor alles is omgezet

Petra van Liempt

Mij telefoon doet t nog steeds niet

Er is s ltijd wel iets eerst upc en.dan.zegen.ze.dat ze beter zijn en sneller zijn
En nu ziggo we zijn snel beter bla bla bla.enz
Dus not !! Hoopje alende is het ben.zo boos !!!
Het is niet alleen in helmond ook in aarle-rixtel
Het is dst ik niet kan overstsppen omdat ik in de schuldsanering
Zit kan ik niet overstappen

In Brouwhuis geen problemen gehad.

@Sjef Jr. op donderdag 13 juli 2017 om 21:21:

Dat weten we niet. Gelukkig hebben de Ziggo-medewerkers ook internet ;-) en zijn zij op de hoogte van onze berichtgeving. Naar onze inschatting zijn zij beter in staat om jou een helder antwoord te geven.

Misschien kunnen ze breedband Helmond een handje helpen want das ook een ramp

Gewoon overstappen naar BBH. Helemaal geen klagen.

Lenie Weijnen

Ik hoor altijd alleen maar ergernis van Ziggo.

Lenie Weijnen

Gisteren vanaf 22:00 uur geen internet meer tot vanmorgen 8:00 uur dus echt verholpen is het niet.

Patricia van den Eventuin

Nou, hier niet! Net weer ziggo gebeld. Om echt kwaad op te worden.

Brechtje Kuijpers

Hier dus ook niet. Nog geen telefoon en internet werkt maar half 😡

Rieneke van Deun

werd tijd!!!!!
We zullen zien!

Helma ter Burg

haha k...t ziggo had vanmorgen storing

4G op van mn dochter omdat er geen Wi-Fi is. Eind goed al goed 😠😠😠😠😠😠

Gianfranco Deriu

Ben benieuwd !!

Martha Leijten

Vrijdag telefonisch contact met Ziggo gehad: storing is nog NIET volledig opgelost; de werkzaamheden zijn nog NIET afgerond en duren nog tot 18 juli !

Astrid Rhemrev

5709 weer geen internet 😠😠

Wie woont op rijpel en ook zoveel problemen jeetje mina wordt er gek van

Bianca Vd Eijnden

Hoi daar ben ik weer....je raad het al vanaf 20.30u weeer geen internet.
Net maar weer gebeld met die prutsers. Ja we weten dat er een storing is maar ik kan u nu niet helpen.
Ik denk dat ik de volgende keer als ik moet betalen ook ga zeggen ik weet dat de rekening nog niet is betaalt maar ik kan u nu niet helpen.
Ik ga nu toch eens kijken of er een goed alternatief is voor die prutsers.
Nog een kijken wat de monteur morgen heeft te vertellen.

apparatuur is slecht jongens klote wifi en een hoop herrie uit die bak

Blijft gewoon zwaar klote met dat Ziggo-internetten hier in Brandevoort!

We durven het bijna niet te vragen, maar:
zijn er nog Helmondse Ziggo-klanten die problemen hebben met hun internet? Als je er ook even jouw wijk bijzet, krijgt een ieder een beter idee.

Niet vragen dan 😂

Marina van Kleef

Tis maar een vreemde situatie. Ik heb nergens last van gehad en anderen hebben al meer dan een maand slecht internet.

Ja vanmorgen nog geen internet

Heidi Grinwis

Pronto

@Erik Noten op woensdag 19 juli 2017 om 11:31:

Ik woon in hoek pronto maar nergens last van. Moet daarbij wel zeggen dat ik geen horizonbox heb. Weet niet of dat uitmaakt?

Rijpelberg

Frans Ophorst

Tot gister nergens geen last van .nu schijnt het in de andere wijken opgelost te zijn en begint het hier weer te falen .helmond noord

Babette Henraat

Helmond binnestad steeds op en af geen internet en telefoon en ondemand en terugkijken doet het dan ook niet..
En dat al 4 maanden nu..

Miranda van der Steen

Ja op dit moment geen internet
Helmond noord

Randje binnenstad 5701 is al lang dramatisch! Denk zeker dat het scheelt dat je geen horizon hebt Erik Noten voor horizon was het beter.

Janet Gruijters

Ja mierlo hout

Danielle van Huizen

Ja word er gek van 😡

Corina van Veghel

ja hier in de Wilma wor er schijt ziek van

Werkt goed Ziggo

hier op de brand in brandevoort is het ook steeds raak.!!!

Mozel van der Dussen

Brouwhuis, al maanden drama... wifi verspringt continu van 2.4 ghz naar t ghz. En dan is de verbinding zo traag dat facebook niet eens laad qua fotos ofzo.

Corina Houtman

Binnenstad, drama dat internet😩

Yvonne van der Kruissen

Ja al meer dan een maand hoor. Overspoor

Suze Ehrismann

Rijpelberg

Elle van den Hurk

Gewoon weg gaan ken al veel
Mensen die weg zij gegaan wij hadden steeds storing en geen internet dan geen tv en oplossen deden ze niet
Wij zijn overgestapt naar x4alle werkt stukken beter en beter service

Sarina Brandts

5701...WiFi valt vaak uit.
Blokjes beeld is verholpen.

Artie Bhattoe

Helmond binnenstad 5701 is ellende . Nu en dan goed maar vaak streaming die vast loopt en zeer trage verbindingen tot wel 2mb/s terwijl het 150 zou moeten zijn. ...

Roger Collins

Internet niet helemaal goed ....en op tv slecht beeld....ruis....op NPO ..station kwartier...

Hier in Helmond oost 5703ec ook iedere week een paar keer geen internet en telefoon.

Dierdonk. Drama hier af en toe!!

Anique van Dooren

Wij zijn al overgestapt. Want het is al jaren slecht bij Ziggo.
Ze konden nooit helpen..

Annette Steeman

Mierlo hout

Jazeker brouwhuis 5704kr

Linda van de Mortel

Brouwhuis. Maar we gaan per eind augustus overstappen

Brandevoort

Kelly van Raaij

Mierlo hout. 1ste verdieping geen wifi bereik

Ja nog altijd valt het regelmatig weg. Helmond centrum

Manon Vullings

Komt omdat ze hun netwerk aan het verbeteren zijn. Maar dat word er niet bij verteld...
Van geloof 1000mhz naar hoger.
Vandaar alle storingen

Patricia van den Bergh

Rijpelberg en niet zo'n bietje ok

Ryan van der Horst

sinds begin overstap van upc naar ziggo alleen maar ellende! Daarvoor nooit iets gehad. Ben overgestapt naar een andere provider. Rijpelberg

Karlijn ter Horst

Helmond west, alleen maar gezeik

Minouk Diender

Mierlo Hout!

Joop van Oijen

Centrum 5701 nergens last van gehad met ziggo

Alex van der Velden

Binnenstad 5701 😧

Jennifer Meijer

5703

Bij ons ook 5706 😢heb net ziggo aan de lijn gehad, en sturen een nieuwe modem op, ik denk dat de onze kapot is,heel vriendelijk aan de telefoon en ze proberen het op te lossen en dat vind ik toppie Ziggo💪💪👊👊👊👊👍👍👍👍

Ik krijg dinsdag een monteur op bezoek, want het probleem ligt echt aan mijn aansluiting (Binnenstad)

Mierlo-Hout en dat ook na het nieuwe modem.

Sandra de Beer

Heb ook nieuwe modem 5741 telefoon en internet zijn een ramp!!! Betaal je dan 65 euro pm voor

Jamy van den Bergh

De eeuwsels 5702

Monique de Roy

Brouwhuis 5704 lv om de have klap licht het internet eruit

Joey Maaswinkel

Helmond noord een ramp

Marielle Verbakel

Helmond noord idd een ramp

Marie-Therese van Erp

Hier momenteel 5702 geen last ervan heel af en toe en als het wel zo is een belletje en het word netjes opgelost 😤😉👍👍en ik denk dat erbij elke provider wel wat is

Thea van Boven Cia

Rijpelberg maar pas sinds 3 dagen. Daarvoor nooit problemen gehad met Ziggo

Sylvia van de Donk

Helmond 5701

Wendy Collins

Ja 5705AW verbinding die elke weg valt of geen verbinding. Of te wel waardeloos

Helmond centrum..

Al twee tot drie weken dagelijkse een aantal keer uitval van internet en vaste telefonie in de Pronto

Ja brouwhuis. ..enorme ellende .....

Anja Brantjes

Ik heb het goedkoopste abonnement van Ziggo, en bijna nooit last van storingen. Ik heb van Ziggo een los modem, waarop ik een router heb aangesloten voor mijn Wifi-signaal, en een losse ontvanger voor TV, die ik overigens niet gebruik, maar gewoon TV kijk via de kabel.
Denk dat de grootste problemen komen door de horizonbox. Het wordt dus tijd dat Ziggo deze boxen vervangt door betere exemplaren, of het gaat toe staan dat klanten hun eigen apparatuur mogen gaan kiezen.

helmond noord.steeds vliegt de wifi eruit

Ursula van Hout

5709 rijpelberg

Anita Vd Horst

5703 pronto laatste week werkt bij ons weer alles naar behoren, hopelijk blijft dat zo 😁

al 166 reacties vanaf 2 juli en nog steeds gedoe met Ziggo.
Op 13 juli zei ik al dat ik er geen bal van snap. Een tijdje daarvoor had ik ook al eens gezegd: geen probleem in Helmond-oost. Tenminste niet bij mij!

Helmond-oost wordt nu genoemd, met name 5703.
Ik blijf de duivel verzoeken, maar ik woon ook Helmond-oost en 5703. En weer klop ik het af. Geen problemen. In ieder geval niet noemenswaardig. En ik ben toch óók bij Ziggo (voor Internet). Telefoon heb ik van een andere maatschappij!

5703 XX het is een drama de laatste tijd en 't wordt maar niet opgelost

Marieke van Schaijk

gisteren lag het er hier alweer de hele middag eruit !!!

5701 vanaf juni tot nu toe alleen maar ellende: geen telefoon, geen internet. Dan doet alles het weer maar is steeds van korte duur!

Durga Dankers

zoals Noud zegt, waarschijnlijk horizon of iets dergelijks. Ik denk dat het allemaal aan de randapparatuur ligt. Ik zou zeggen koppel het zaakje eens los en probeer de ontvangst eens zonder "toeters of bellen"!! Wie weet zit daar de oorzaak.

Al vanaf gisteravond geen internet in Brandevoort. Voor de zoveelste keer de afgelopen tijd.

Mierlohout wijk ashorst vanaf het ziggo is het al klote was het maar upc gebleven

5702

5707

Marlijn Goossens

5701 van tv en internet

Ja wij ook van de week geen internet en telefoon maar gelukkig weer opgelost 5702

Annelies Kerkhof

@De weblog van Helmond op woensdag 19 juli 2017 om 11:25:

ja 5701

Ellen vd Graaf

Rijpelberg 5709 NR.
de laatste dagen een ramp.....

Monique van der Palen

5703 hier ook drama al maanden

Sjan Verhulst

Regelmatig in 5701

Anne G. Caris

Stiphout valt regelmatig uit
Afgelopen zaterdag heel lang

Willy van Dijk

5707

Daniela Giaquinto

5701

Ja ik heb problemen met het internet en met mijn horizon kasje gaat steeds ofline 5704

Best wel vaak storing 5701

Hennie van Berlo

Mierlo hout 5706

Allemaal onzin, hier alles vernieuwd door ziggo zelf en het is nog klote.
Vanaf ziggo in het spel is is het alleen maar slechter geworden, ik kamp al maanden zo.
Gewoon triest voor woorden, wel iedere maand 80 euro vangen voor dit klote systeem.
Dit is echt niet meer leuk waar betaal ik eigelijk voor pfff.
Wijk Rijpelberg.

Ach al jaren problemen met ziggo..ene kastje na t andere gehad..niks helpt..laatste weken alleen maar klote..gin telefoon,internet uit aan uit aan uit aan..
Wijk pronto 5703

Debby Berkers

Pronto!!

Ja nog steeds erg slecht 5701

Gaby van Lierop

Helmond binnenstad omgeving hindestraat slechte verbinding langzaam en weinig tot geen wifi

Danny van Oort

5702

Lisanne Elbersen

Nu weer storing met Wi-Fi 5703

Alice Rooijakkers

5704 brouwhuis...

Angelique van Leuken

5709 rijpel

Jacqueline Kruijzen

5702 een grote ellende

Saskia van de Donk

Binnenstad drama 5701tk

Patrick van Hout

Ja pronto ook! 5703 ellende is het!🙄

5706

Patricia van de Voort

Brouwhuis 5704 kg

Diana Sidiropoulos

Pronto.. al weken. Het is gewoon verschrikkelijk

5707ZW Helmond

Regilio Klomp

5706 mierlo-hout ook tv die vaak wegvalt

Gisteren ook weer storing gehad. Op de Ardennen 5706 RE. Je word er niet goed van.

Nergens last van in 5709

Nou, we zijn weer online zakelijk 5702. Maar snelheid nog steeds op t randje van de helft, waarvoor we de hoofdprijs betalen. Maar nog altijd dubbele snelheid in vergelijking met de (particuliere) buren, als we meten. Wss juist omdat we zakelijk betalen, en dus minder 'geknepen' worden dan de buren.

Dus, hoezo: eind goed, al goed?

Glasvezel, kom maar snel binnen hier, aub!

Esther Philippen

5702 vanmorgen weer

5704 Ns

Annie Dieltjens

5704 Brouwhuis

Toine van Riel

Binnenstad . . . Ook waardeloos!

Nog steeds slecht 5709

Tina Bressers

5701vs

Wendy Besters

5703 pronto geen telefoon en internet

Piet Spierings

5707xv

Patricia Vincent

Ja 5707

Willeke Vriens

@Alice Rooijakkers op woensdag 19 juli 2017 om 12:46:

Ja wij ook

Stiphout ook 5708

Mark en Cindy Essers

5702 wijk de Wilma

Nikky Diender

ja 5701

Perfect ut haagje

Hennie Pennings

Heb er voor gezorgd dat mn kabels in orde zijn...en een eigen router ertussen gezet. Nergens last van.

Wout van Vlerken

Ja hier nu ook weer
In een keer houd het op
5707

Jeanne de Bruin

Ja 5709kn

Patricia Klumpers

Sorry?
Sinds de overgang van UPC naar Ziggo is het een grote brasbende!
Mijn externe router (want zonder dat is het al helemaal niks waard) wilde niet meer functioneren, dus toen een andere gekocht maar zonder resultaat, en nee die was geen 40 euro 😉

En smoesjes zoals kanalen veranderen en etc. heb al van alles geprobeerd en gedaan, echter werkt niets.

Jullie helpcenter zegt geen problemen te zien.

Gelukkig heb ik een onbeperkt internet abonnement, dus dan maar zo!

5707ZW Helmond, succes ermee! 👍😓

5701 binnenstad al maanden geen telefoon. Internet werkt nauwelijks en tv stort continue...

Rieneke van Deun

Nou wordt er schijt ziek van bah bah mensen moeten gewoon niet meer betalen.misschien worden.ze dan wakker

Marion Jansen

5703 hb pronto waardeloos

John van den Elsen

ja. maar afgelopen maandag monteur hier gehad na maanden klagen!!! en nu blijkt dat bij het aanleggen van de glasvezelkabel hier op brouwhuis ze de kabel van ziggo geraakt hebben en gaan ze nu de kabel vervangen hier bij mij. dus hopelijk wordt het nu dan opgelost . maar even afwachten dan. en naderhand declaratie bij hun neerleggen voor de geleden schade. wel elke maand 79 euro betaald en maar halve tijd gebruik kunnen maken van de diensten. dus ben benieuwd. is nu nl. gebleken dat ik daardoor een veel te zwak signaal in mijn huis binnenkreeg. en dat mag ik toch minimaal verwachten voor dat geld wat ik ervoor betaal

Antoinette Erken

Helmond oost !!! Het blijft een probleem, al weken ( postcode 5703 )

Angela Rebbel

5703 rijpelberg niet normaal hoe vaak het internet en telefoon eruit ligt

Monique vd Horst

5708 stiphout verschrikkelijk waardeloos.

Willeke Raaijmakers

rijpel...werkt perfect

5701 op en af

Rico en Mayke

Ja brouwhuis

Irene van Scherpenzeel

Ja in 5707!

Lisa van de Mortel

Rijpelberg..nergens last van

Mariska Kollee

@Joey Maaswinkel op woensdag 19 juli 2017 om 11:58:

Hier ook t zelfde! En on demand werkt alleen per toeval

Irene van Scherpenzeel

5704 cn

Heel Stiphout. Het word tijd dat niet de helpdesk, maar de bestuurders slagvaardig handelen en uit hun ivoren toren (lees: skybox in de JC-arena) komen en met een passende oplossing richting de klanten komen. Mijn volgende stap zal zijn: storneren van mijn betalingen.

Wouter de Vree

5701😡

Jolanda Vereiken

Prijzen gaan alleen maar omhoog en het ontvangst is sinds het Ziggo is geworden alleen maar slechter geworden. Regelmatig storing, blokken op het scherm, de recorder die blijft hangen of automatisch opnieuw opstart. Als je bent ligt het zogenaamd aan de kabels in huis... Nee Ziggo., die kabels zijn goed en juist aangesloten. Als ze dan komen blijkt er toch een storing te zijn in de verdeelkast... kortom kommer en kwel. Prijs kwaliteit een magere 6 wat mij betreft. Maar wat is het alternatief voor tv kijken op 6 schermen, bellen, vaste pc en WiFi?

5702 bagger internet😑

Angela Hameetman

Nou hier op 5709 nk nog steeds waardeloos

Yolanda Vogels

Jup brouwhuis 5704jd. Apps op de tv werken ook niet naar behoren. Blokkerig beeld vallen soms uit etc. Ben ook gestopt met bellen had geen zin. ✌

Yolanda Gudden

5709 rijpelberg,hopeloos

Marian Smulders

Dierdonk ook bagger

Angelica Gubbels

5703 sinds ik hier woon ,bah ik lees net ergens dat het binnenkort verholpen moet zijn!!!!!al ruim 2mnd ,en je krijgt pas vergoeding als alles opgelost is!!!!!#

Dierdonk , één groot drama met internet !

Esther van den Elzen

Eeuwsels. Wij hebben steeds traag of geen internet. En de tv blijft steeds hangen

Chantal Broek

Ja hier ook steeds mijn WiFi weg in Helmond noord

Dymphie van Hoof

5702 al weken. Wordt er niet goed van.

Roos van de Kerkhof

5701 ook knudde bahbah we zijn aan het overwegen om over testappen

Dierdonk.

Jacqueline Geelink

Gisteravond en vanmorgen weer geen internet gehad wonen in Helmond noord bloem/paardenvelden ......best wel zwaar irritant!!

5704 zeer slechte wifi

Mirjam vd Broek

5701 VE wijk Vossenberg

Marijke Verstraeten

En hier ook op 5702

Edje Pennings

Het is heeel Helmond en dat is begonnen na de fusie UPC... Maaaanden geklaagd en keer na keer een monteur. Hier de school meer aan een week geen tel. En dan nog van die verkopers aan de deur om Ziggo klanten te scoren.. 't was gewoon zielig wat dat meisje over zich geen kreeg. Ik ben vorig jaar overgestapt en heb op de dag van vandaag geen seconde spijt gehad!!!!

KPN nergens last van..

Marica van Turnhout

Slechte verbinding, t Hout

Alice van Lierop

Heel helmond heb het al vaker gezegd over gaan naar de kpn

Tony van Lierop

5709 ....zo vaak resetten

Hannelore van Esch

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Naam:

Website: